علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کار پرسپولیس در آسیا سخت‌تر از لیگ برتر است/ نباید فولاد را دست‌کم گرفت

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۴:۳۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۰۵۲۰
کار پرسپولیس در آسیا سخت‌تر از لیگ برتر است/ نباید فولاد را دست‌کم گرفت
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تجربه بازیکنی مثل سیدجلال حسینی در خط دفاع پرسپولیس باعث شده سرخ‌پوشان در خط دفاعی مشکلی نداشته باشند و بهترین خط دفاعی لیگ نوزدهم را به خود اختصاص دهند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: با این که بیماری کرونا باعث شده خیلی از تیم‌ها تحت تاثیر تعطیلی طولانی لیگ از شرایط آرمانی دور باشند اما خوشبختانه تیم پرسپولیس در این زمینه مشکلی ندارد و پس از کرونا تمام بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ نوزدهم باشد.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط خط دفاعی این تیم تصریح کرد: حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل سیدجلال، در خط دفاعی پرسپولیس و مدافعان جوانی که عملکرد خوبی را از نشان داده‌اند، باعث شده پرسپولیس در زمینه دفاع مشکل چندانی نداشته باشد. اگرچه مصدومیت‌ها به خصوص بین مدافعان چپ می‌توانست دردسرهایی را برای پرسپولیس در دفاع ایجاد کند اما بازیکنان جایگزین به خوبی این مساله را پوشش دادند تا بدین ترتیب در حال حاضر پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

او با اشاره به بازی مهم پرسپولیس برابر فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: پرسپولیس دیدار مهمی را پیش روی دارد و به هیچ‌عنوان نباید این حریف خود را دست‌کم بگیرد. البته حسن بازی این هفته پرسپولیس در این است که این دیدار در تهران برگزار می‌شود و شرایط زمین و آب و هوایی برای سرخ‌پوشان خوب است، اگر قرار بود این بازی در اهواز برگزار می‌شد، ممکن بود کار برای پرسپولیس سخت شود.

مدافع اسبق سرخ‌پوشان در خصوص آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این تیم در ادامه این بازی‌ها گفت: پرسپولیس نفرات خوبی دارد. البته به طور حتم کار در آسیا برای این تیم سخت‌تر از لیگ برتر است ولی امیدوارم پوکر قهرمانی باعث شود روحیه و شرایط این تیم در برابر حریفان آسیایی‌اش بهتر از قبل شده و این امکان برای تیم گل‌محمدی ایجاد شود که بتواند با اقتدار به مراحل بالای این رقابت‌ها صعود کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز