پارس جنوبی جم ۲-شهرخودرو مشهد یک؛

سیروس پیروز جدال با سهراب

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۰۵۶۷
سیروس پیروز جدال با سهراب
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خانه حریف خود را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم فوتبال پارس جنوبی جم و شهرخودرو با هدایت سیروس پورموسوی و سهراب بختیاری‌زاده، دو سرمربی تازه‌وارد خود از ساعت 20:30 در جم به مصاف هم رفتند و بیست و پنجمین بازی خود را در لیگ نوزدهم برگزار کردند..

در این رقابت تیم پارس جنوبی با حساب 2 بر یک حریف خود را شکست داد تا پورموسوی فاتح جدال با بختیاری‌زاده لقب بگیرد. این پیروزی چهارمین برد پارس در لیگ و هفتمین باخت شهرخودرو بود.

محمد قاضی مهاجم شهرخودرو در دقیقه 20 تیمش را پیش انداخت اما فریبرز گرامی و پوریا آریاکیا به ترتیب در دقایق 40 و 44 دوبار دروازه رحمتی را گشودند. همچنین قبل از پایان نیمه اول، محمدعلی فرامرزی از شهرخودرو با کارت قرمز داور مواجه شد.

در نیمه دوم هم توپ و میدان بیشتر در اختیار میزبان اما تلاش دو تیم به گل دیگری منجر نشد تا پارس سه امتیاز را در خانه نگه دارد. پارس به امتیاز 24 رسید و شهرخودرو در امتیاز 42 باقی ماند.

شناسنامه مسابقه امشب

داور: سعید رحیمی‌مقدم

ترکیب پارس جنوبی

مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، بابک حاتمی، متین کریم‌زاده(60-محمد ابراهیمی)، محمود شفیعی، میلاد خدایی‌اصل، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوری و رضا خالقی‌فر.

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب شهرخودرو

سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، اکبر صادقی، میلاد سرلک(70-مرتضی خراسانی)، سعید صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی.

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز