صنعت‌نفت آبادان صفر- استقلال تهران۲

استقلال بالاخره برد/ مهاجمان آبی عصای دست مجیدی

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۰۵۸۱
استقلال بالاخره برد/ مهاجمان آبی عصای دست مجیدی
استقلال با گل‌های شیخ دیاباته و مطهری پس از مدت‌ها پیروز شد تا این دو مهاجم عصای دست مجیدی باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با قضاوت اشکان خورشیدی در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

استقلال بازی را بهتر آغاز کرد ولی در ادامه این صنعت‌نفت بود که جلو کشید و صاحب چند موقعیت خوب شد اما دو واکنش دیدنی از سیدحسین حسینی اجازه نداد دروازه آبی پوشان باز شود.

در سوی مقابل دروازه‌بان صنعت نفت روی روی خروج اشتباه در دقیقه 30 یک گل به مهمان تهرانی تقدیم کرد.  اشتباه محمد دریس در خروج از دروازه و اثرگذاری محمد دانشگر توپ را در محوطه جریمه به دیاباته رساند و او با ضربه‌ای محکم نهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در ادامه خطری جدی دروازه‌ها را تهدید نکرد و دو تیم با همان یک گل راهی رختکن شدند.

نیمه دوم را صنعت‌نفت بهتر آغاز کرد ولی استقلال هم هر از گاهی حملاتی تدارک می‌دید. با ورود عیسی آل‌کثیر به میدان قدرت تهاجمی آبادانی‌ها افزایش یافت و همین بازیکن می‌رفت با شوتی سرکش دروازه استقلال را باز کند ولی باز هم حسینی با واکنشی دیدنی دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

در ادامه هر دو تیم حملاتی داشتند تا در نتیجه تغییر حاصل کنند که در نهایت این استقلال بود که در یک ضد حمله در دقیقه 5+90 توسط امیرارسلان مطهری به گل دوم دست یافت تا پس از مدت‌ها پیروز شده و دو مهاجم گلزن تیمش دیاباته دست فرهاد مجیدی لقب بگیرند.

مصطفی احمدی (صنعت نفت) آرش رضاوند، شیخ دیاباته (استقلال) در این بازی با کارت زرد جریمه شدند.

photo_2020-07-17_21-14-11

صنعت‌نفت آبادان:

محمد دریس، عقیل کعبی،  محمد اهل‌شاخه، محمدرضا غبیشاوی (62- عیسی آل‌کثیر)، مصطفی احمدی (83- عبدالله ناصری)، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره، طالب ریکانی (90- حسین بغلانی)، میلاد جهانی و مهدی حنفی (46- محمود مطلق‌زاده)

سرمربی: بهنام سراج

استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، آرش داجلیری (57- وریا غفوری)، آرش رضاوند، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (87- امیرارسلان مطهری)، علی دشتی (57- امیرحسین خدامرادی)، مهدی قایدی (78- شاهین طاهرخانی) و شیخ دیاباته

سرمربی: فرهاد مجیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز