این برد مبارک هواداران؛

الهامی: بهتر از سپاهان بازی کردیم و پیروز شدیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۸:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۰۵۹۷
الهامی: بهتر از سپاهان بازی کردیم و پیروز شدیم
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش کاری سخت یعنی پیروزی برابر سپاهان را تجربه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سپاهان گفت: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدواریم شرایط به گونه‌ای شود که این بردها را با آن‌ها جشن بگیریم. بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، حساسیت بالایی داشت و یکی از حیاتی‌ترین امتیازهای لیگ را داشت. بهتر از سپاهان شروع کردیم اما در ادامه روی یک صحنه آفساید که توقع آن را نداشتیم، یک گل خوردیم.

وی ادامه داد: پس از آن بازی متعادل‌تر شد و در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتیم و در بهترین زمان ممکن گل زدیم. می‌دانستیم در نیمه دوم سپاهان رو به فوتبال کم‌حوصله و مستقیم می‌آورد و ابزار آن را هم داشت. با این وجود توانستیم باز هم بازی را کنترل کنیم و پیروز میدان شویم. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. بازیکنان رشادت کردند و ما می‌خواستیم سپاهان را وادار به توپ‌های بلند کنیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنم. به قلعه‌نویی بابت تیم باکلاس و خوبی که دارد تبریک می‌گویم و باید این نکته را عرض کنم که بردن تیم‌های قلعه‌نویی، آن هم اگر سپاهان باشد، بسیار سخت است و خوشحالم که توانستیم این کار را کنیم.

الهامی در خصوص شوت‌های از راه دور بازیکنان این تیم در ۳ بازی اخیر گفت: قطعا توانمندی بازیکنان ما در شوتزنی و ایستگاهی تک است. ما تاکتیک‌های خود را بر اساس داشته‌هایمان می‌چینیم. ما حتی با ضربه سر و ضربه ایستگاهی هم می‌توانستیم به گل برسیم. نکته خوشحال‌کننده این است که بازیکنان ما به صورت آزاد بازی می‌کنند و فشار کمتری روی آن‌ها است. دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم و می‌گویم که آن‌ها بیشترین نقش و من کمترین نقش را داشته‌ام.

نظر شما