مرتضی محمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملایی برای توسعه ورزش‌های همگانی بهترین انتخاب بود/ خوشبختانه انتخابات سالم و به دور از حاشیه‌ای را شاهد بودیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۰۷۳۰
ملایی برای توسعه ورزش‌های همگانی بهترین انتخاب بود/ خوشبختانه انتخابات سالم و به دور از حاشیه‌ای را شاهد بودیم
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه انتخابات سالم و به دور از حاشیه‌ای را شاهد بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی محمدیان، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی عنوان کرد: خوشبختانه بعد از 16 ماه بلاتکلیفی مجمع انتخابات این فدراسیون هم بدون هیچ حاشیه برگزار شد و در نهایت سکان هدایت آن نیز به دست افرادی سپرده شد که کارنامه مشخصی در این زمینه دارند و قطعا حضورشان می‌تواند مسیر توسعه این رشته را در ادامه هموارتر کند.

او ادامه داد: همانطور که اشاره کردم انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی بی‌حاشیه بود قطعا این اتفاق دلایل روشنی دارد که می‌توانم به جو دوستانه بودن آن و همچنین حضور افراد متخصص که در این ورزش سر رشته دارند اشاره کنم. از طرفی رقابت سالمی هم بین کاندیداها وجود داشته که این امر نیز به نوبه خود جذابیت و سالم بودن مجمع را نشان می‌دهد.

محمدیان در مورد انتخاب افشین ملایی توضیح داد: هر شخصی که به عنوان رییس یک مجموعه انتخاب می‌شود قطعا یک کارنامه دارد که نشان دهنده برنامه‌های اجرایی شده و تجربه آن فرد است و یک برنامه که اهداف پیش رو را ترسیم کرده است. در این خصوص ملایی هم کارنامه مشخص و خوبی دارد و هم برنامه‌های مهمی برای توسعه ورزش‌های همگانی را ارائه دادند که فکر می‌کنم همین موارد باعث شد اعتماد اعضاء مجمع را هم به دست بیاورند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری در مورد برنامه این استان در بخش ورزش همگانی تصریح کرد: اولین اصلی که برای ما اهمیت دارد فرهنگ سازی در ورزش‌های همگانی است. خوشبختانه فدراسیون پر مخاطبی داریم اما در کنار این ورزش‌های همگانی در مجموع همه  هزینه بر هستند  بنابراین ما در ابتدا تلاش می‌کنیم با نهادهایی که بتوانیم برای توسعه این ورزش اعتبارات لازم را به دست بیاوریم و جذب اسپانسر داشته باشیم ارتباط بگیریم در ادامه هم با توجه به جغرافیایی که این استان دارد و استقبالی که شهروندان از ورزش‌های صبح گاهی و عصرگاهی و ... دارند مسیر توسعه این ورزش‌ها را هموار تر کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز