کاظم بیرجندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مجمع فدراسیون همگانی با مشارکت بالا برگزار شد/ هیات‌های استانی نیاز به کمک مالی دارند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۰۷۴۳
مجمع فدراسیون همگانی با مشارکت بالا برگزار شد/ هیات‌های استانی نیاز به کمک مالی دارند
رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون بسیار خوب و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، در واقع یک انتخابات سالم با حضور و مشارکت تمام اعضا بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کاظم بیرجندی، رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی در خصوص مجمع گفت: مجمع بسیار خوب و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و در واقع یک انتخابات سالم با حضور و مشارکت تمام اعضا بود. از 47 نفر اعضا، 41 نفر در مجمع شرکت داشتند رای دادند. در این مجمع 26 رای ملایی، 14 رای ابوالقاسمی و یک رای نیکوخصال کسب کردند.

وی ادامه داد: قطعا افرادی که به ملایی رای دادند، با شناختی بوده که نسبت به او دارند. پیش از شروع انتخابات 11 کاندیدا داشتیم که 8 تا آن‌ها در مجمع شرکت کردند و به نفع یکدیگر کنار رفتند.. قطعا ملایی برنامه‌های خوبی دارد و فکر می‌کنم اگر بتواند جذب اسپانسر کند و دولت در بحث اعتبارات ورزش همگانی بیشتر کار کنند، این برنامه‌ها به خوبی عملی شود.

بیرجندی اظهار داشت: در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، اگر این مبالغ به استان‌ها تزریق شود و کمک‌های مالی انجام شود، قطعا برنامه‌های مطلوبی خواهند داشت. ملایی هم برای شهرهای فعال و کلان شهرها برنامه‌های خاصی دارد. انشاالله در این 4 سال بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد، البته هیات‌های استانی هم تاثیرگذار خواهند بود و نیاز به کمک‌های مالی دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز