آبی‌ها امیدوارانه‌تر لیگ را ادامه می‌دهند؛

فرهادی که استقلال می‌خواهد؛ جسور، بی‌حاشیه و متمرکز

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۶:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۱۰۶۱
فرهادی که استقلال می‌خواهد؛ جسور، بی‌حاشیه و متمرکز
فرهاد مجیدی در یکی، دو ماه اخیر به اندازه تمام روزهای بازیگری‌اش تحت فشار و استرس بوده اما با سکوت و دور کردن خود از فضای مجازی تمرکز لازم برای هدایت استقلال را به دست آورده و این دقیقا همان حلقه گمشده کاپیتان اسبق و محبوب آبی‌ها بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آبادان همان اتفاقاتی رخ داد که استقلال به آنها نیاز داشت. آبی‌ها که از شروع دوباره لیگ یک روز خوش هم ندیده بودند تحت شدیدترین فشارها قرار داشتند. نتیجه نگرفتن در لیگ و مصدومیت بازیکنان را اضافه کنید به بازیکنان کرونایی و استرسی که بین آبی‌پوشان موج می‌زد اما بازی با صنعت‌نفت هم می‌توانست آبی روی آتش استقلال باشد و هم نبردن در این بازی آنها را وارد فاز جدیدی از حاشیه و ناامیدی می‌کرد‌.

در بازی با صنعت‌نفت فرهاد مجیدی نمی‌توانست به‌طور کامل از مهره‌های تاثیرگذاری مثل وریا غفوری و ارسلان مطهری استفاده کند و سیاوش یزدانی و عارف غلامی را هم به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت و به نظر می‌رسید دیاباته و فرشید اسماعیلی هم از آمادگی ایده‌آل به دور بودند. او تیم کاملش را در این بازی هم نداشت اما استقلالی که فرهاد مجیدی در بازی با صنعت‌نفت به میدان فرستاد فاکتورهای مهمی داشت که در بازی‌های قبلی از این تیم ندیده بودیم.

مجیدی در دیدار مقابل صنعت‌نفت برای اولین بار آرش داجلیری، بازیکن مازندرانی تیم امید استقلال، را به میدان فرستاد و او هم به بهترین شکل ممکن جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد. داجلیری 19 ساله که برای اولین بار پیراهن تیم بزرگسالان را برتن می‌کرد اگرچه استرس در رفتارش مشهود بود اما در مجموع امیدوارکننده ظاهر شد.

در نیمه دوم هم سرمربی جوان استقلال دو بازیکن جوان دیگر به نام‌های امیرحسین خدامرادی و شاهین طاهرخانی را به زمین فرستاد و آنها توانستند عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته باشند. در واقع مجیدی که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد در بازی با صنعت‌نفت جسارت و شجاعت زیادی به خرج داد و ثابت کرد یکی از مولفه‌های مهم برای مربیگری را دارد.

از طرف دیگر مجیدی در بازی با آبادانی‌ها بازیکنانش را با حال و هوایی متفاوت از دیدارهای گذشته به میدان فرستاد‌. در این بازی دیگر اثری از استرس و بی‌انگیزگی در ساق‌های بازیکنان استقلال نبود و کاملا مشخص بود مجیدی در یکی، دو هفته اخیر روی روح و روان بازیکنانش هم کار کرده و انگیزه لازم‌ را به آنها داده به طوری که شاگردانش تا دقیقه 6+90 هم برای گلزنی تلاش می‌کردند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد خود فرهاد‌ مجیدی هم رویه‌اش را نسبت به یک ماه پیش تغییر داده است. او که در یکی، دو ماه اخیر به اندازه تمام روزهای بازیگری‌اش تحت فشار و استرس بوده با سکوت و دور کردن خود از فضای مجازی تمرکز لازم برای هدایت استقلال را به دست آورده و این دقیقا همان حلقه گمشده کاپیتان اسبق و محبوب آبی‌ها بود. حالا استقلالی‌ها امیدوارانه‌تر از قبل به ادامه لیگ و جام حذفی فکر می‌کنند. آنها می‌خواهند همین فرهاد را در استقلال ببینند؛ جسور، آرام و متمرکز روی فوتبال. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز