بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا؛

مجیدی همه تمرکزش را روی استقلال گذاشته است/ دیگر تیمی نمی‌تواند به راحتی آبی‌پوشان را شکست دهد

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۱۱۰۰
مجیدی همه تمرکزش را روی استقلال گذاشته است/ دیگر تیمی نمی‌تواند به راحتی آبی‌پوشان را شکست دهد
مربی اسبق استقلال گفت: با رسیدن بازیکنان مصدوم و ادامه روند خوب استقلال دیگر تیمی نمی‌تواند به راحتی آبی‌پوشان را شکست دهد.

بهتاش فریبا، مربی و سرپرست اسبق استقلال، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص پیروزی استقلال مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: استقلال در این دیدار فوتبالی زیبا ارائه کرد و توانست کارهای تاکتیکی زیادی درون زمین انجام دهد. خط دفاعی استقلال با توجه به سیستم تیم در خط دفاعی که به 2-4-4 تغییر یافته بود، بهترین خط استقلال در بازی با صنعت‌نفت بود و محمد دانشگر و روزبه چشمی عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتند. بهترین  بازیکنان زمین در این منطقه حضور داشتند. زکی پور هم در این بازی عالی بازی کرد اما بهترین اتفاق بازی وقتی بود که فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد‌ و به آرش داجلری در سمت راست‌ خط دفاعی استقلال بازی داد که اگر به همین روند رو به رشد ادامه‌ دهد، قطعا در آینده مهره تاثیرگذاری برای استقلال خواهد بود. حتی نیازی هم به تعویض او نبود اما به نظر من فرهاد برای اینکه می‌خواست وریا غفوری را برای بازی بعدی آماده کند او را به میدان فرستاد و کاملا‌ مشخص بود وریا تمرین نداشته و باید برای دیدارهای بعدی آماده شود چون ستون استقلال است.

بازیکن و مربی اسبق استقلال ادامه داد: گل اول استقلال روی کار ترکیبی دانشگر و دیاباته به ثمر‌ رسید. شخصا بابت آمادگی دیاباته نگران بودم اما خوشبختانه او توانسته آماده شو‌د اما برای بازی‌های بعدی باید بیشتر آماده شود. روی گل دوم هم که خط دفاع صنعت‌نفت بازی را رها کرده بود و ارسلان مطهری با استارت سریعی که زد توانست گل دوم را به ثمر برساند. در مجموع استقلال کار بزرگی در آبادان انجام داد چون شکست دادن صنعت‌نفت در آبادان کار هر تیمی نیست.

فریبا گفت: استقلال در بازی با صنعت‌نفت عملکرد خوب و امیدوار کننده‌ای داشت. تیم از نظر بدنی هم تحلیل نرفت و با رسیدن مصدومان شکست دادن استقلال کار دشواری برای رقبا خواهد بود. به همین ترکیب، فرشید باقری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان و وریا غفوری را اضافه کنید خواهید دید تا چه اندازه استقلال قدرتمندتر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی همه تمرکز خود را روی موفقیت استقلال گذاشته، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فرهاد در هفته‌های اخیر از مسائل حاشیه‌ای که اطراف استقلال وجود داشته دور شده و همه تمرکز خود را روی تیم گذاشته است. امیدوارم مجیدی همین روند را ادامه دهد و بتواند همراه استقلال سهمیه آسیایی بگیرد و قهرمان جام حذفی شود.

فریبا با اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال، افزود: متاسفانه استقلال و پرسپولیس سال‌هاست با این بدهی‌ها مواجه هستند. با توجه به اینکه قرارداد اغلب بازیکنان اصلی استقلال تمام می‌شود امیدوارم سعادتمند و همکارانش بتوانند این مشکل را برطرف کنند تا استقلال بتواند بازیکن بخرد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز