در مراسمی صورت گرفت؛

از اهدای سه مدال و لوح به خلیلیان تا اعطای حکم سرپرستی به مسجدی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۳۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۱۱۷۳
از اهدای سه مدال و لوح به خلیلیان تا اعطای حکم سرپرستی به مسجدی
در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان، مدال قهرمان ملی مبارزه با کرونا و لوح سپاس فدراسیون به دکتر خلیلیان اهدا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم که به ریاست دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، لوح تقدیر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مدال قهرمان ملی مبارزه با کرونا و لوح سپاس دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توسط دکتر علی نژاد به دکتر خلیلیان اهدا شد.

این مدال و لوح ها به پاس حدود هفت ماه تلاش دکتر خلیلیان در کسوت سرپرست فدراسیون و مقابله با کرونا در ورزش به وی اهدا شد.

دکتر خلیلیان در روزهای گذشته و به دنبال ثبت نام جهت شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی از سمت سرپرستی این فدراسیون کناره گیری کرد.

دکتر مسجدی رسما به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شد

در این مراسم حکم انتصاب دکتر مسجدی که به امضای دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان رسیده است توسط دکتر علی نژاد به دکتر مسجدی اعطا شد.

در ابلاغ دکتر مسجدی آمده است:"با توجه به تعهد و تجربه جناب عالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی منصوب می شوید. شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روز افزون جناب عالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز