پرسپولیس تهران یک- فولاد خوزستان صفر

بازهم برد اقتصادی/ پرسپولیس در یک امتیازی قهرمانی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۵۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۱۱۷۸
بازهم برد اقتصادی/ پرسپولیس در یک امتیازی قهرمانی
پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد در یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفت و برای رسیدن به این مهم تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس صدرنشین در استادیوم آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود.

شذرایط دو تیم در جدول رده‌بندی بر حساسیت‌های این بازی افزود به‌طوری‌که هر دو تیم به کسب سه امتیاز این بازی می‌اندیشیدند.

فولاد بازی را به مراتب بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و در بسیاری از دقایق نیم هاول صاحب توپ و میدان بود و حتی صاحب چندین موقعیت گل شد که در یکی، دو نوبت عکس‌العمل‌های رادوشوویچ مانع باز شدن دروازه میزبان شد و یک بار هم شجاع خلیل‌زاده در آستانه ورود توپ به درون دروازه، توپ را با سر بیرون کشید تا فولادی‌ها از حملات‌شان سودی نبرند.

در این نیمه پرسپولیس هم یکی، دو موقعیت نصف و نیمه داشت کهثمری برای‌شان نداشت.

فولاد که مدت‌ها به دلیل کرونا در قرنطینه بود و تمرین درست و حسابی نداشت، برای اینکه برتری‌اش را حفظ کند همزمان سه تعویض انجام داد ولی پس از گذشت دقایقی از این نیمه پرسپولیس کنترل بازی را در دست گرفت و صاحب چند موقعیت شد که این بار احسان مرادیان در نقش ناجی خوزستانی‌ها ظاهر شد.

مصدومیت مهدی ترابی و بیرون رفتن او از زمین باعث نگرانی‌هایی در اردوی پرسپولیس شد اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد که نشان داد این تعویض چندان هم برای سرخ‌پوشان بد نشد.

در دقیقه 68 بشار رسن توپ را به وحید امیری، که جانشین ترابی شده بود، رساند و او نیز با پاس در عمق سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد که این بازیکن پس از سرتوپ و حرکت رو به عقب ‌شوت‌زنی کرد تا این ضربه بعد از برخورد به پای فرزاد جعفری وارد دروازه فولاد خوزستان شود.

فولاد که نمی‌خواست بازنده این میدان باشد پس از این گل بازهم جلو کشید ولی باز هم از برتری‌هایش استفاده نکرد و در دقایق پایانی این بازی باز هم این پرسپولیس بود که جلو کشید و و حتی در دقیقه 86 توسط امیری می‌توانست صاحب گل دوم شود اما با درخشش مرادیان توپ راهی کرنر شد.

مرادیان در دقیقه 88 هم با یک واکنش دیدنی توپی که به چند نفر خورده و در آستانه ورود به دروازه‌اش بود را دفع کرد تا فولاد به دقایق باقی‌مانده امیدوار باشد اما حملاتی این دقایق خوزستانی‌ها هم ثمری برای آنها نداشت تا پرسپولیس با یک برد اقتصادی دیگر، برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

سیامک نعمتی (پرسپولیس) تنها اخطاری این بازی بود.

photo_2020-07-18_22-41-43

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن (5+90- امیر روستایی)، مهدی ترابی (60- وحید امیری)، علی علیپور (81- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

فولاد خوزستان: احسان مرادیان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، وحید حیدریه، صالح حردانی (46- فرزاد جعفری 70- مجتبی نجاریان)، محمد آبشک (87- سینا زامهران)، محمد قاسمی‌نژاد، احمد عبدالله‌زاده، عباس بوعذار (46- صابر حردانی)،‌ فرشاد احمدزاده و وحید نامداری (46- لوسیانو پریرا)

سرمربی: جواد نکونام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز