محمد پنجعلی در گفت‌و گو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید انگیزه خود را تا پایان فصل حفظ کند/ خلیل‌زاده بهترین مدافع ایران و آسیا است

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۳:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۱۵۴۴
پرسپولیس باید انگیزه خود را تا پایان فصل حفظ کند/ خلیل‌زاده بهترین مدافع ایران و آسیا است
کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس و تیم ملی معتقد است شجاع خلیل‌زاده این شایستگی را دارد که سال‌های سال در تیم ملی حضور داشته باشد.

محمد پنجعلی، کاپیتان اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس در بازی این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس در این دیدار در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت و شاید در برخی از دقایق فولادی‌ها نمایش بهتری را از خود ارائه دادند اما در نیمه دوم‌ یحیی گل‌محمدی با صحبت‌هایی که با شاگردانش داشت، تیم را با شرایط بهتری به میدان مسابقه فرستاد و عملکرد متفاوت تیم در نیمه دوم باعث شد در نهایت این بازی با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد.

او در ادامه گفت: شاید اگر تمهیدات لازم در نیمه دوم برای پرسپولیس ایجاد نمی‌شد، ممکن بود در ادامه کار برای پرسپولیس گره می‌خورد اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس توانست با برتری که در نیمه دوم برابر حریفش داشت، به گل رسیده و این بازی به سود خود به پایان برساند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس که سابقه سرپرستی و مربیگری در این تیم را هم دارد، ضمن تمجید از عملکرد خوب بازیکنان سرخ‌پوش در تمام خطوط به خصوص خط دفاعی تصریح کرد: در دفاع و ساختار دفاعی پرسپولیس با کمترین مشکل روبرو است و با وجود این که برخی از بازیکنان در پست های غیرتخصصی بازی می‌کنند، فوق العاده هستند.

پنجعلی با اعلام این که قهرمانی پرسپولیس مسجل و حتمی است، گفت: با وجود این که قهرمانی پرسپولیس قطعی است، تیم باید با حفظ انگیزه خود به گونه‌ای بازی‌های باقی مانده‌اش را پشت سر بگذارد که این قهرمانی بیش از یک قهرمانی معمولی به همه بچسبد و در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود.

این مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی با تقدیر از عملکرد خوب این روزهای شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: به اعتقاد من شجاع یکی از بهترین مدافعان ایران و آسیاست و این لیاقت و شایستگی را دارد که به تیم ملی هم دعوت شود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز