عبدالحمید احمدی:

مردم صاحب اصلی ورزش همگانی هستند/ برای رشد و توسعه ورزش همگانی در جامعه به یک عزم ملی نیاز داریم

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۱۵۵۱
مردم صاحب اصلی ورزش همگانی هستند/ برای رشد و توسعه ورزش همگانی در جامعه به یک عزم ملی نیاز داریم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : مردم صاحب اصلی ورزش همگانی هستند و بایستی آثار و تبعات ورزش همگانی را در زندگی خودشان حس کنند و این پیشرفت به سلامت فردی و اجتماعی مردم کمک کند و تغییر مثبت را در زندگی مردم ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم معارفه افشین مولایی رییس جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: برای رییس جدید فدراسیون آرزوی موفقیت دارم. مردم صاحب اصلی ورزش همگانی هستند و بایستی آثار و پیامدهای ورزش همگانی را در زندگی خودشان حس کنند و این پیشرفت به سلامت فردی و اجتماعی مردم کمک کند و تغییر مثبت را در زندگی مردم ببینیم.

وی در ادامه افزود: آنچه که ما در مسیٔولیت ها و موقعیت‌ها باید همواره درنظر داشته باشیم خشنودی مردم و رضایت خداوند است. عرصه ورزش همگانی عرصه ای دشوار از جهت فعالیت است. ما باید بتوانیم ظرفیتی ایجاد کنیم برای پاسخگویی به ٨٢ میلیون جمعیت ایران. باید یک عزم ملی در این راستا ایجاد شود و فدراسیون نیز برای تحقق اهداف موردنظر برنامه‌ریزی موثری را انجام دهد. 

احمدی گفت: سایر نهادهای اجرایی نیز می‌توانند برای تحقق اهداف به فدراسیون همگانی کمک کنند تا هم در کوتاه مدت و هم در میان مدت آثار این کار را ببینیم. امیدوارم با همدلی در مجموعه فدراسیون همگانی و به خصوص هیات‌های استانی شاهد تغییرات چشم‌گیر در ورزش همگانی کشور باشیم. 

او تصریح کرد: فدراسیون باید سعی کند دریک شرایط و وضعیت شفاف اداری، مالی و مدیریتی کارها را پیش ببرد و جناب مولایی و همکاران‌شان این موضوع مدنظر قرار می‌دهند.

معاون وزیر ورزش با اشاره به شرایطی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: نباید کرونا ورزش را زمین‌گیر کند و ورزش با برنامه‌ریزی و رعایت نکات بهداشتی همچنان تاثیرگذاری خود را داشته باشد. شاید تنها فدراسیونی که در این روزهای کرونایی می‌تواند بازهم در جامعه موثر باشد فدراسیون همگانی است که این اتفاق با تلاش جمعی و با ایده های نوآورانه و خلاقانه قابل انجام خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز