سیامک متخصص شوت و پنالتی‌های حساس؛

گلی که سرخ‌ها را هزار امتیازی و به پوکر نزدیک کرد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۲۰۸۳
گلی که سرخ‌ها را هزار امتیازی و به پوکر نزدیک کرد
گل سیامک نعمتی به فولاد علاوه بر اینکه شاگردان گل‌محمدی را از همیشه به پوکر قهرمانی نزدیک کرد باعث شد تا هزارمین امتیاز تاریخ لیگ برتر برای پرسپولیسی‌ها به ثبت برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ گل سیامک نعمتی به تیم فولاد خوزستان علاوه بر اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی را از همیشه به پوکر قهرمانی نزدیک کرد باعث شد تا هزارمین امتیاز تاریخ لیگ برتر برای پرسپولیسی‌ها به ثبت برسد. سیامک‌ نعمتی که قبلا مقابل فولاد دبل کرده بود باردیگر مقابل فولادی‌ها خوش درخشید.

نعمتی در مدت حضور در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. او در مجموع 106 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته (77 بازی در لیگ برتر، 10 بازی در  حذفی، 18 بازی در  لیگ قهرمانان و یک بازی در سوپرجام) و در این مدت با گل‌ها و درخشش خود عنصری تاثیرگذار بوده است.

مروری داشته ایم به این 3 گل و 5 پنالتی حساس نعمتی برای پرسپولیس؛

هفته بیستم لیگ 17؛

پرسپولیس یک _گسترش فولاد یک

ناجی سرخ‌ها در آخرین ‌ثانیه‌ها

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تا دقیقه 95 از حریف خود با یک گل، عقب بود اما سیامک نعمتی  در دقیقه 95 دروازه گسترش را با شوت خود باز کرد تا سرخ‌ها در واپسین لحظات باخت خانگی را با تساوی عوض کنند. نعمتی در این دیدار در دقیقه 76 به جای منشا وارد زمین شد و با گلزنی خود در آخرین ثانیه ها مانع از شکست پرسپولیس شد.

بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018؛

 پرسپولیس یک _السد یک

گلی برای صعود به فینال

پرسپولیسی‌ها در حالی مقابل تیم قطری پا به میدان گذاشتند که دیدار رفت در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی و با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسیده بود. در بازی برگشت السدی‌ها خیلی زود و در دقیقه 17 بازی توسط بغداد بونجاح الجزایری به گل رسیدند. پرسپولیس اما تنها 4 دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم روی ارسال گادوین منشا و شوت تمام کننده سیامک نعمتی به گل تساوی رسید تا سرانجام، این گل و البته سیو تماشایی بیرانوند در نهایت منجر به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 شود.

هفته بیست و پنجم لیگ 19؛ پرسپولیس  یک _فولاد صفر؛

گل سه امتیازی برای پوکر و هزارمین امتیاز

پرسپولیس در هفته دوم لیگ هجدهم و در ورزشگاه آزادی با سه گل فولاد را برد که دو گل آن ‌بازی را سیامک نعمتی به ثمر رساند. در واقع نعمتی با سابقه درخشش و دبل مقابل فولاد در دیدار برگشت لیگ نوزدهم‌ به مصاف این تیم اهوازی رفت و این‌بار‌ گلی زد که علاوه بر 3 امتیازی بودن، سرخ‌ها را ‌به هزارمین امتیاز در لیگ حرفه ای رساند. این بازی در واقع حساس‌ترین و  مهمترین بازیِ پسا کرونایی سرخ‌پوشان بود که  با تک گل سیامک  به پایان رسید. برد مقابل فولاد یکی از مهمترین بردهای فصل جاری پرسپولیس بود و شاگردان گل محمدی حالا با کسب تنها یک برد دیگر در 5 بازی باقی مانده تحت هر شرایطی قهرمان لیگ برتر خواهند بود.

سیامک نعمتی؛ متخصص پنالتی گرفتن

نگاهی به کارنامه و عملکرد سیامک نعمتی نشان می‌دهد که او علاوه بر شوت‌ها و ضربات سرکش و ناگهانی منجر به گل، متخصص پنالتی گرفتن هم هست. او پنالتی‌های حساسی گرفته که از جمله می توان به این 5پنالتی اشاره کرد؛ سیامک نعمتی در دیدار ابتدایی سرخ‌پوشان در لیگ 18 مقابل تیم پدیده در دقیقه 4 برای پرسپولیس پنالتی گرفت و علیپور آن را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس با این گل 3 امتیازی مشهد را ترک کنند. سیامک پیش‌تر در دیدار سوپرکاپ مقابل نفت تهران، در هفته هشتم مقابل استقلال خوزستان، در جام حذفی مقابل نفت تهران و در هفته بیست و ششم مقابل سایپا تیمش را صاحب ضربات پنالتی کرده بود که  این پنالتی‌ها توسط علیپور و احمدزاده به گل تبدیل شده و تنها گادوین منشا مقابل استقلال خوزستان نتوانست پنالتی خود را گل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز