محمود خسروی‌وفا:

برنامه‌ریزی پاراآسیایی را آغاز کردیم/ در ورزش کشور آرامش وجود دارد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۲۱۴۶
برنامه‌ریزی پاراآسیایی را آغاز کردیم/ در ورزش کشور آرامش وجود دارد
رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ما نگرانیم که جز المپیک بازی‌های دیگر هم برگزار نشود، بنابراین برنامه ریزی آسیایی را از حالا شروع کرده‌ایم، اما در ورزش آرامش وجود دارد و دغدغه نداریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جلسه مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک، در محل وزرات ورزش و جوانان برگزار شد.

خسروی وفا در این جلسه اظهار داشت: در چالش بوجود آمده که چالش جهانی است، سعی کردیم از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنیم تا جایک که برنامه‌ریزی کردیم و با وجود تعویق یک ساله پارالمپیک، تمرینات خانگی ملی پوشان را ساماندهی کردیم.

خسروی وفا ادامه داد: نه تنها برنامه‌ریزی برای حضور در پارالمپیک صورت گرفته بلکه با توجه به اینکه شاید برگزاری این رویداد بدلیل عدم پیش بینی از شرایط شیوع کرونا هنوز صد در صد قطعی نیست، برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی نیز برنامه‌ریزی و اقدام لازم را صورت دادیم تا از این چالش به عنوان فرصت استفاده کنیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: آنچه مسلم است شرایط کنونی به دلیل کرونا شرایط طبیعی نیست اما مبنای برنامه ریزی ما بر همین اساس بوده و حتی رصد درمانی ورزشکاران برای حفظ آمادگی ادامه دارد.

او آرامش ایجاد شده در ورزش کشور را هم ستود و  این مهم را  برای پیشرفت و حرکت‌های توسعه‌ای را مورد توجه قرار داد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در بخشی از سخنانش با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها اظهار داشت: شرایط مالی ما نسبت به پارالمپیک ریو بهتر است و فقط نگرانی ما این است که  بدلیل کرونا نتوانستیم در سال جاری در پارالمپیک حضور داشته باشیم اما برنامه ریزی ما برای سال آینده استمرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز