پایان رافت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حرکت برانکو جای تقدیر دارد/ کرونا هم نتوانست حریف انگیزه پرسپولیس شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۵:۴۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۲۱۶۷
حرکت برانکو جای تقدیر دارد/ کرونا هم نتوانست حریف انگیزه پرسپولیس شود
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس لیاقت و شایستگی کامل برای ثبت اولین پوکر قهرمانی را دارد.

پایان رافت، مهاجم اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به موفقیت‌های این فصل پرسپولیس گفت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و از ابتدای فصل تا به امروز با کمترین نوسان ممکن توانسته بهترین نتایج را کسب کند. در حالی که خیلی از تیم‌ها به‌خاطر تعطیلی و وقفه‌ای که به خاطر بیماری کرونا در لیگ رخ داد، با افت چشمگیری روبرو شدند اما پرسپولیس با این مشکل مواجه نشد و به قولی توانست کرونا را هم شکست داده و با اقتدار در انتظار ثبت چهارمین قهرمانی متوالی‌اش در لیگ برتر باشد. پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داد هدفی جز قهرمانی ندارد و در طول فصل هم ثابت کرد شایسته‌ترین تیم برای کسب قهرمانی در این فصل از لیگ  برتر است. 

او در ادامه راز موفقیت‌های چند فصل اخیر پرسپولیس را حضور مربی بزرگی مثل برانکو عنوان کرد و گفت: در کنار بازیکنان توانمند و همین طور کادر فنی مجربی که در حال حاضر در این تیم حضور دارند، حضور برانکو و خدماتی که او  به فوتبال به خصوص پرسپولیس داشت، اصلی‌ترین دلیل موفقیت‌های اخیر این تیم است. برانکو با توجه به آشنایی که با فضای فوتبال ایران داشت، توانست سیستم و رویکرد خوبی را به پرسپولیس تزریق کند، مساله‌ای که باعث شده پرسپولیس 5 فصل متوالی شانس اول قهرمانی باشد.

رافت افزود: استفاده از نیروهای باتجربه و جوانان مستعد و باانگیزه در پرسپولیس از سوی برانکو نتیجه خوبی برای این تیم داشت تا حالا و با وجود جدایی او از این تیم کماکان نتایج زحماتی که برانکو برای پرسپولیس کشیده، با ثبت نتایج خوب دیده می‌شود. برنامه و سبک و سیاقی که برانکو در پرسپولیس داشت توسط کالدرون و گل‌محمدی دنبال شد و این وحدت رویه باعث شد سرمربیان بعدی در این تیم هم نتایج خوب و درخشانی را کسب کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درمورد پیام تبریک برانکو به پرسپولیس در صفحه اجتماعی‌اش در فضای مجازی گفت: این حرکت برانکو حرکت قشنگی بود که جای تقدیر دارد. همه ما می‌دانیم ایران بعد از کرواسی وطن دوم برانکو محسوب می‌شود و باتوجه به علاقه‌ای که به ایران و پرسپولیس دارد، با وجود بدقولی‌هایی که برای دریافت حق و حقوقش دیده، این حرکت زیبا و روحیه‌بخش را انجام داده که شاید در فوتبال دنیا کم‌نظیر باشد. به هرحال امیدوارم پرونده حقوقی او در فضایی دوستانه حل و فصل شود تا به نوعی از خدماتی که او در حق فوتبال ایران و پرسپولیس داشته، قدردانی شود. 

رافت با اشاره به بازی پرسپولیس در مسجدسلیمان برابر نفت افزود: نفت تیم سخت ببازی است و پرسپولیس این هفته کار ساده‌ای را برابر این تیم ندارد با این وجود بر این باور هستم با توجه به شرایط فنی خوب و روحیه‌ای که در تیم وجود دارد. پرسپولیس با 3 امتیاز در مسجدسلیمان قهرمانی‌اش را جشن می‌گیرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز