نگرانی این روزهای آبی‌ها؛

تور رقبا برای ستاره‌های استقلال/ می‌روند یا می‌مانند

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۲۲۲۶
تور رقبا برای ستاره‌های استقلال/ می‌روند یا می‌مانند
فرهاد مجیدی بارها از مدیرعامل باشگاه خواسته هرچه زودتر قرارداد بازیکنان اصلی تیم تمدید شود اما تعلل باشگاه باعث نگرانی او شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلال باید تا یک ماه و نیم آینده مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود.

اگر چه طولانی شدن مسابقات لیگ برتر و جام حذفی این حسن را برای استقلالی‌ها دارد که بتوانند با آمادگی وارد لیگ قهرمانان شوند اما پایان قرارداد 8 بازیکن اصلی این تیم و نداشتن فرصت برای نقل و انتقالات دردسر بزرگی برای باشگاه شده است. علاوه بر این استقلالی‌ها با بحران بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالات به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی هستند و اگر نتوانند تا یک هفته آینده پول شفر و بویان را بدهند از نقل و انتقالات هم محروم خواهند شد.

مدیرعامل استقلال که این روزها به دنبال پیدا کردن منابع مالی برای پرداخت این مطالبات سنگین است، باید حواسش به پایان قرارداد 8 بازیکن اصلی تیم هم باشد. بازیکنانی که با پایان لیگ برتر این مجوز را دارند که دیگر در تمرینات استقلال شرکت نکنند و آن وقت است که فرهاد مجیدی و تیمش با دردسر و بحرانی بزرگ روبه‌رو می شوند.

قطعا احمد سعادتمند بهتر از هر کسی می‌داند این روزها نه تنها هم و غمش باید پرداخت مطالبات خارجی‌ها آن هم با دلار بیش از 20 هزار تومان باشد، بلکه باید بخشی از حواس و انرژی خود را هم معطوف‌ به تمدید قرارداد 8 بازیکن تیمش کند که احتمال جدایی آنها زیاد است. ستاره‌های استقلال هفته به هفته به بازیکن آزاد شدن نزدیک‌تر می‌شوند و آن وقت است که دیگر کار برای تمدید قرارداد آنها از همیشه دشوارتر خواهد شد.

احتمال زیادی وجود دارد رقبای استقلال در داخل و حتی خارج از کشور برای تور زدن این بازیکنان وارد عمل شده و حتی چراغ خاموش مذاکراتی را هم انجام داده باشند اما باشگاه استقلال جز مطرح کردن این بحث در رسانه‌ها هنوز کار خاصی در این مورد‌ انجام نداده است. از طرف دیگر ستاره‌های آبی برای باشگاه پیغام فرستاده‌اند تا زمانی که مطالبات امسال خود‌ را به طور کامل تسویه نکرده باشند حاضر به مذاکره نیستند و اینجاست که کار استقلال سخت‌تر می‌شود.

این درحالی است که فرهاد مجیدی بارها از مدیرعامل باشگاه خواسته هرچه زودتر قرارداد بازیکنان اصلی تیم تمدید شود اما تعلل باشگاه باعث نگرانی او شده است. روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان با استقلال تمام می‌شود و مجیدی خواستار تمدید قرارداد تقریبا همه آنها شده است. 
 
از طرف دیگر آنچه باعث نگرانی هواداران استقلال شده این است که آنها خاطره خوبی از تمام شدن قرارداد ستاره‌ها و افتادن آنها به تور تیم های رقیب ندارند به همین دلیل امیدوارند باشگاه پیش از پایان فصل با بازیکنان اصلی تیم تسویه حساب کند تا مشکلی برای تمدید قرارداد آنها پیش نیاید وگرنه با بسته بودن احتمالی پنجره نقل و انتقالات استقلال با دردسرهای زیادی مواجه خواهد شد. 3
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز