با موضوع تشخیص اجرای فن ریسکی؛

سیزدهمین وبینار آموزشی داوری کشتی جهان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۳۳۲
سیزدهمین وبینار آموزشی داوری کشتی جهان برگزار شد
سیزدهمین وبینار آموزشی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی (UWW) با تدریس چی چی اوغلو از کشور ترکیه و کمال بوعزیز از کشور تونس برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در مورد این وبینار اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با موضوع تشخیص اجرای فن ریسکی، تمارض و شبیه سازی با نمایش فیلم و توضیحات تکمیلی برگزار شد. در ابتدا چی‌چی اوغلو از حضور داوران در وبینارهای آموزشی که در هفته های قبل توسط اتحادیه جهانی( UWW) برگزار شده بود قدردانی کرد.

بیشترین تاکید مدرسان در این وبینار در مورد ارزیابی فنون ریسکی، عدم فنون ریسکی، سیمیولیشن یا شبیه سازی، همچنین ارزیابی اجرای فنون صحیح یا غیرصحیح، در مرکز تشک، روی خط زون و در منطقه اصلی تشک بود. در پایان این وبینار مدرسین با نمایش دادن 10 فیلم آموزشی مرتبط، به صورت تستی، از شرکت کنندگان آزمون گرفتند.

بنا به پیشنهاد کمیسیون داوران کشور که قبلا از اتحادیه جهانی درخواست شده بود روز پنج شنبه هفته جاری وبیناری با موضوع پیشگیری از اجرای فنون خطا حین مسابقات توسط بابک شادگان، زابولکس و آنتونیو سیلوستری برگزار خواهد شد. در این ویدئو کنفرانس اینترنتی داوران، مربیان و کشتی گیرانی از سراسر دنیا شرکت داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز