با هدف توسعه این رشته؛

تفاهم نامه فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران منعقد می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۲۳۹۴
تفاهم نامه فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران منعقد می‌شود
تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف توسعه تنیس منعقد می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با هدف  هماهنگی و هم افزایی برای توسعه همگانی رشته تنیس، دیدار و گفتگو کردند و مقرر شد که تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد شود.

صبح امروز داود عزیزی با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با امیر محسنی مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

رییس فدراسیون تنیس گفت: این دیدار در راستای رویکرد این فدراسیون مبنی بر اینکه شهرداری‌ها بازوهای اجرایی قوی برای توسعه تنیس در ابعاد مختلف بویژه همگانی هستند، صورت گرفت.

داود عزیزی با مثبت ارزیابی کردن این جلسه توضیح داد: زمینه همکاری فدراسیون تنیس و سازمان ورزش شهرداری تهران در ابعاد گوناگون از جمله توسعه زمین‌های تنیس در مناطق مختلف شهر تهران، توسعه همگانی این رشته و استعدادیابی وجود دارد به همین دلیل اعتقاد داریم همکاری با شهرداری تهران می‌تواند زمینه ساز رونق بیشتر تنیس در کلان شهر تهران را فراهم کند.

رییس فدراسیون تنیس گفت: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برنامه‌های فدراسیون برای رونق این رشته در تهران بزرگ استقبال کرد و قرار شد در راستای توسعه و رونق تنیس تفاهم نامه همکاری امضا شود.

عزیزی تصریح کرد: برای توسعه و پیشرفت تنیس از ظرفیت‌های مختلف بهره می‌بریم و شهرداری تهران نیز ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش زمین‌های تنیس و فراهم شدن زمینه‌ی رو آوردن علاقمندان بیشتر به این رشته جذاب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز