محرومیت شجاع از کجا آب می‌خورد؛

پای دربی در میان است

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۲۶۷۶
پای دربی در میان است
ماجرای محرومیت ناگهانی و غیرمنتظره شجاع خلیل‌زاده مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پشت پرده محرومیت شجاع خلیل‌زاده به حکم کمیته انضباطی درخصوص این مدافع سرخ‌ها پس از دربی رفت این فصل پرسپولیس و استقلال بر می‌گردد. ماجرا از این قرار است که پس از دربی رفت سرخابی‌ها بود که مدافع شماره 3 پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی با 2 جلسه محرومیت مواجه شد. پس از صدور این حکم، باشگاه پرسپولیس نسبت به این رای به کمیته استیناف دادخواست تجدیدنظر داد که در آن زمان کمیته استیناف رای تجدیدنظر خود در این خصوص را دیر اعلام کرد.

در آن برهه و در ظهر بازی پرسپولیس و نساجی بود که استیناف حکم جدید را درخصوص او اعلام کرد تا بدین ترتیب پرسپولیس مقابل نساجی نتواند از شجاع استفاده کند. طبق حکم جدید استیناف یک جلسه محرومیت تعلیقی برای خلی‌لزاده در نظر گرفته شد تا در صورت تکرار تخلف از سوی این مدافع سرخ‌ها، این محرومیت برای او اعمال شود. 

بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور در دور برگشت، به خاطر بروز برخی درگیری‌ها بود که ابتدا  شجاع تا اطلاع ثانوی تعلیق شد و در ادامه اعلام شد حکم جریمه مالی برای او در نظر گرفته شده که آن جریمه مالی، باعث شد حکم محرومیت تعلیقی به صورت خودکار برای شماره 3 پرسپولیس فعال شود. این در حالی است که فرجام‌خواهی اخیر مسوولان باشگاه پرسپولیس راهی به جایی نبرد تا در نهایت کمیته انضباطی تصمیم خود را برای اعمال محرومیت خلیل‌زاده را برای بازی در هفته بیست و ششم اعمال کند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز