مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال فقط یک حسرت داریم/ نمی‌فهمم چرا شجاع را محروم کردند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۲۷۱۴
امسال فقط یک حسرت داریم/ نمی‌فهمم چرا شجاع را محروم کردند
مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است هیچ اتفاقی نمی‌تواند در عزم و اراده پرسپولیس برای ادامه موفقیت‌های این تیم در این فصل خللی ایجاد کند.

مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص بازی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم خوب و با برنامه‌ای بود و با توجه به شرایطی که در جدول داشت برای کسب پیروزی مقابل ما به میدان آمد اما هر چه زمان بازی گذشت توانستیم توپ و میدان را در اختیار گرفته و فینال دیگری را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر بگذاریم.

این مدافع سرخ‌ها در ادامه با اشاره به برخی حرف و حدیث‌هایی که پس از این دیدار در خصوص تک گل پرسپولیس از سوی فولادی‌ها مطرح شد، خاطرنشان کرد: همیشه پشت سر تیم ما و موفقیت‌هایمان حرف زیاد است. در مورد بحث داوری باید داوران صحبت کنند. آقای بیژن حیدری از بهترین داوران ایران هستند که قضاوت این بازی را برعهده داشتند و عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

شیری در مورد بازی برابر نفت مسجدسلیمان که می‌تواند قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین سال متوالی را مسجل کند، خاطرنشان کرد: ما بدون شک بازی و کار سختی برابر تیم نفت مسجدسلیمان داریم. پس از برد برابر فولاد خوزستان، حالا تمام تمرکزمان روی این بازی است و امیدوارم با ادامه روند خوبی که داریم، در این دیدار هم بتوانیم برتری‌مان را بر حریف دیکته کرده و با دست پر به تهران بازگردیم.

مدافع ریزنقش سمت راست پرسپولیس ادامه داد: شاید بزرگترین حسرت فوتبالی امسال ما این باشد که بدون حضور و شور هواداران‌مان قهرمانی را جشن می‌گیریم. امیدوارم این بیماری منحوس کرونا هرچه زودتر تمام شود و تا با حضور هواداران در استادیوم‌ها روح اصلی فوتبال به پرسپولیس و سایر تیم‌ها و فوتبال بازگردد.

شیری با اشاره به خبر محرومیت شجاع خلیل‌زاده و چالشی که پرسپولیس در خط دفاع در غیاب او و بازیکنان مصدوم تیم با آن روبرو است، گفت: دست ما واقعا خالی است. شجاع بازیکن خوب و تاثیرگذاری برای ما محسوب می‌شود. من واقعا دلیل محرومیت او را نمی‌فهم. البته باید بگویم هر چقدر این مسائل برای ما پیش بیاید، عزم و اراده تیم ما برای قهرمانی بیشتر می‌شود. همه تیم در تلاش هستیم خلاء شجاع و دیگر بازیکنانی که نمی‌توانند در این دیدار پرسپولیس را همراهی کنند، احساس نشود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز