محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای دومین سال پیاپی آسیایی می‌شویم/ بازی با تراکتور مثل یک فینال است

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۶:۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۲۷۸۰
برای دومین سال پیاپی آسیایی می‌شویم/ بازی با تراکتور مثل یک فینال است
مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: سعی می‌کنیم هیچ خللی در روند نتایج شهرخودرو پیش نیاید و بتوانیم برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی بگیریم.

محمدرضا خلعتبری، ملی‌پوش اسبق تیم شهر خودرو، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم شهرخودرو اظهارداشت: روند خوبی را بعد از پایان تعطیلات داشتیم. پیروزی مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر جایگاه ما در جدول را ارتقا بخشید اما تساوی با سایپا و شکست غیرمنتظره در دیدار با پارس جنوبی باعث شد نتوانیم جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم. در دیدار مقابل پارس‌جنوبی 10 نفره شدن و گرمای هوا روی بازی ما تاثیر زیادی گذاشت و نتوانستیم آنطور که شایسته تیم‌مان بود نتیجه بگیریم اما به مردم عزیز و فوتبالدوست مشهد قول می‌دهم هیچ خللی در روند نتیجه‌گیری تیم پیش نیاید و بتوانیم برای دومین سال پی در پی سهمیه آسیایی را بگیریم.

خلعتبری در خصوص جدایی مجتبی سرآسیایی از شهرخودرو افزود: تیم ما شرایط خوبی داشت و همه اعضای تیم برای رسیدن به هدف‌مان یعنی کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کردیم که سرمربی تیم تصمیم به جدایی گرفت. خود ما هم دلیل این تصمیم او را نمی‌دانیم اما دوست داشتیم کنار تیم بماند چون با بچه‌هایی رابطه‌ای دوستانه داشت و برای موفقیت تیم زحمت می‌کشید. با این حال به تصمیم سرآسیایی احترام گذاشتیم و شخصا امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

او با اشاره به انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی جدید گفت: از انتخاب آقا سهراب به عنوان سرمربی تیم خوشحال شدم. او هم مثل سرآسیایی مربی جوان و باانگیزه‌ای است‌. انتخاب او به عنوان سرمربی شهر خودرو تصمیم آقای حمیداوی بود و خوشحالم مالک باشگاه به مربیان جوان ایرانی فرصت مربیگری می‌دهد.

مهاجم اسبق پرسپولیس و سپاهان با اشاره به دیدار شهرخودرو و تراکتور افزود: بازی ما با تراکتور شبیه یک مسابقه فینال است. هر دو تیم برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و یک امتیاز این دیدار به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. کارمان مقابل تراکتور سخت است اما اگر می‌خواهیم برای دومین سال پیاپی سهمیه آسیایی بگیریم مقابل تراکتور محکوم به برد هستیم. حتی تساوی هم به درد ما نمی‌خورد چون در بازی‌های آینده هم باید مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال قرار بگیریم و اگر در بازی با تراکتور پیروز نشویم کارمان سخت می‌شود. 3/5

نظر شما