۵ بازی بعدی را ببریم رکوردها خود به خود جابه‌جا می‌شوند؛

کامیابی‌نیا: ۴ قهرمانی متوالی حس فوق‌العاده‌ای است

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۲۸۳۴
کامیابی‌نیا: ۴ قهرمانی متوالی حس فوق‌العاده‌ای است
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در چهار قهرمانی متوالی لذت زیادی دارد و خوشحالم که من بخشی از این چهار قهرمانی متوالی بودم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درخصوص شرایط سرخ‌پوشان در آستانه رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر گفت: خدا را شکر که شرایط خیلی خوبی داریم و در جدول هم در صدر قرار گرفتیم. بعد از آغاز دوباره بازی‌ها که به دلیل کرونا تعطیل شده بود در چهار بازی 12 امتیاز گرفتیم و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کردیم. به هرحال حضور در چهار قهرمانی متوالی لذت زیادی دارد و خوشحالم که من بخشی از این چهار قهرمانی متوالی بودم چرا که بسیار حس لذت بخشی دارد.

او درخصوص اینکه حس رسیدن به چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر چیست و او جزء هفت بازیکنی است که در تاریخ فوتبال ایران توانسته‌اند به چنین موفقیتی برسند، افزود: واقعاً حس غیرقابل توصیفی دارد. ما هر سال که جام را بالای سر بردیم برای هواداران تلاش کردیم و خاطرات خیلی خوبی داریم. در این سال‌ها خاطرات زیادی برای ما خلق شده و فکر می‌کنم فقط سپاهان بود که سه قهرمانی داشت اما حالا این ما هستیم که چهار بار قهرمان می‌شویم. این مسئله در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد بود.

بازیکن شماره 11 تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که همیشه می‌گویند حفظ قهرمانی از قهرمان شدن سخت‌تر است و رمز موفقیت پرسپولیس چه بود که توانست با انگیزه بالا چهار قهرمانی متوالی بیاورد، ادامه داد: واقعاً همین است. اگر به گذشته فلاش‌بک بزنیم می‌بینید که با آمدن آقای برانکو شخصیت تیمی پرسپولیس بسیار بهتر شد و ما قهرمان شدن را یاد گرفتیم. خوشبختانه در این سال‌ها اسکلت اصلی تیم حفظ شده و بازیکنان چند سال است که کنار هم بازی می‌کنند. همین جا‌به‌جا نشدن زیاد بازیکنان در این موضوع تاثیر زیادی داشت و از طرف دیگر بازیکنانی که بعدا به ما اضافه شدند خیلی خوب در شرایط تاکتیکی تیم جا افتادند. همه این مسائل دست به دست هم داد تا این اتفاق بی‌نظیر رخ بدهد. البته من فقط نگران عدم ثبات مدیریت باشگاه هستم و امیدوارم که در این زمینه هم به ثبات برسیم. خوشبختانه در این شرایط، پرسپولیس راه خودش را پیدا کرده و با آمدن آقای گل‌محمدی می‌توانیم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم. آقا یحیی خودش از جنس پرسپولیس است و در این تیم بازی کرده و بد و خوب این تیم را می‌داند. آقای یحیی از جنس بازیکنان است و برای آن‌ها دل می‌سوزاند. همچنین سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس زحمات زیادی می‌کشند و مطمئناً حرف‌های زیادی در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

کامیابی‌نیا درمورد بازی این هفته پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان که در این شهر برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: آنها در این مدت نشان دادند تیمی هستند که نباید حریف را دست‌کم گرفت. در بازی رفت در تهران ما را شکست دادند و به همین دلیل باید با تمرکز بالا به میدان برویم تا بتوانیم امتیاز کامل این بازی را گرفته و کار قهرمانی را تمام کنیم. البته در آن هوای گرم واقعا بازی کردن سخت است اما به مسجد سلیمان می‌رویم تا 3 امتیاز را بگیریم.

بازیکن تیم پرسپولیس درمورد اینکه سرخ‌پوشان تا به حال نتوانسته‌اند نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر شکست دهند و آیا جمعه شب این طلسم شکست خواهد شد، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. ما برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی داریم و کادر فنی قطعاً نفت مسجدسلیمان را آنالیز کرده است. فکر می‌کنم تا قبل از بازی حتماً فیلم بازی این تیم را خواهیم دید و با شناخت زیادی به زمین خواهیم رفت.

کامیابی‌نیا درمورد اینکه شایعه برگزار نشدن جشن قهرمانی پرسپولیس مطرح شده، افزود: وقتی بازی‌ها برگزار می‌شود و در همه جای دنیا تیم‌های قهرمان جشن می گیرند چرا برای پرسپولیس نباید چنین اتفاقی رخ بدهد؟ الان به دلیل ویروس کرونا هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند و به نظرم سازمان لیگ می‌تواند با یک برنامه‌ریزی خوب جشن قهرمانی را برگزار کند. ما از اینکه هواداران را در ورزشگاه نمی‌بینیم ناراحتیم اما با برگزاری یک جشن شیک، همه می‌توانند از قهرمانی پرسپولیس لذت ببرند.

او درمورد اینکه آیا علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، پرسپولیس به دنبال زدن رکوردهای جدید در فوتبال ایران خواهد بود یا نه گفت: به هر حال 5 بازی و 15 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده؛ هر چند که ما دوست داریم همه این 15 امتیاز را بگیریم. این را هم در نظر بگیرید که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با دو برابر توان بازی می‌کنند اما برنده شدن در وجود بازیکنان قرار دارد و یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم از 5 بازی آینده 15 امتیاز را بگیریم و قهرمان شویم. به دنبال رکورد زدن و رکورد شکستن نیستیم اما اگر همین 15 امتیاز را بگیریم خود به خود همه رکوردها را جابه‌جا می‌کنیم. در حال حاضر همه فکر و ذکر ما بازی با نفت مسجدسلیمان و برنده شدن در این بازی است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز