بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از صندوق حمایت؛

صالحی امیری با مدیرعامل صندوق دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۳۰۴۷
صالحی امیری با مدیرعامل صندوق دیدار کرد
جهت همکاری و تعامل بیشتر صندوق حمایت و کمیته ملی المپیک صبح امروز چهارشنبه (1 مردادماه) دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با دکترسید مصطفی ابطحی مدیرعامل صندوق دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در این دیدار صمیمانه سید‌رضا‌ صالحی امیری رئیس‌ کمیته ملی المپیک، سید‌ مصطفی ابطحی مدیرعامل، موسوی رئیس هیئت مدیره، کثیرالولد عضو هیئت مدیره، کرباسی مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه صندوق حمایت حضور داشتند.

در این نشست، دکتر ابطحی با بیان برنامه‌ها و اهداف صندوق اظهار امیدواری کرد که از حمایت کمیته ملی المپیک در نهایی کردن و به ثمر رساندن برنامه‌ها برخوردار گردد.

دکتر صالحی امیری نیز در این دیدار با تایید برنامه‌های در دست اقدام، جایگاه صندوق را در ارائه خدمات بیمه به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور مورد تایید قرار داد و همچنین در ادامه پیرامون مسائل و ظرفیت‌های مختلف همکاری فی‌مابین مجموعه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و کمیته ملی المپیک بحث و گفت و گو شد.

در پایان این دیدار، رئیس کمیته ملی المپیک از واحد‌های مختلف و مجموعه شرکت‌های تحت پوشش صندوق بازدید به عمل‌آورد و در جریان توسعه فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز