ویسی برای من قابل احترام است؛

پورموسوی: تقابل حساسی با پیکان داریم/ امیدوارم رای کمیته استیناف عادلانه باشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۳۰۹۰
پورموسوی: تقابل حساسی با پیکان داریم/ امیدوارم رای کمیته استیناف عادلانه باشد
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هرچند بازی حساس و مهم است ولی سعی می‌کنیم بازی زیبا و بدون حاشیه‌ای را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  امروز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد و ابتدا درباره حواشی لغو بازی پارس با استقلال و رای کمیته انضباطی به تکرار این مسابقه پرداخت و گفت: با انجام نشدن چند بازی اگر قانونی برخورد شود باید اتفاقات دیگری رخ بدهد. برگزاری بازی‌های معوقه در بدترین شرایط است. طبق مدارکی که فدراسیون فوتبال بررسی کرده و نامه هایش در ۱۵ تیرماه موجود است، ۲۵ درصد مبتلا بودن اعضای استقلال به کرونا لحاظ نشده و باید مسابقه را انجام می دادند. ۹ نفر  از اعضای استقلال هم در تست راستی آزمایی شرکت می کنند و از این تعداد فقط ۴ نفر مثبت می شوند.

وی افزود: کمیته انضباطی گفته بود چون پارس جنوبی مدارک نداده، تصمیم به تکرار بازی گرفته ایم. نیازی به ارائه مدارک از سوی پارس نبود چون تست ها و مدارک دست کمیته پزشکی و ایفمارک و سازمان لیگ بوده است. امیدوارم آقای جاودانی مدارک را به کمیته استیناف تحویل بدهد.

سرمربی تیم فوتبال پارس از زمان تعیین شده برای تکرار بازی با استقلال هم گلایه کرد و گفت: برگزاری این دیدار وسط هفته های دیگر به ضرر پارس است. جالب است استیناف هنوز رای نداده. از یک طرف می گویند تا پنجم مدارک خود را بدهید ولی ششم بازی گذاشته اند. اگر دو تیم در شهر جم حاضر شوند ولی بازی سه بر صفر شود چه اتفاقی می افتد؟

پورموسوی درباره شرایط تیم پارس هم تصریح کرد: بعد از بازی هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد. همه مصمم به کسب نتایج خوب هستند. خدا را شکر اولین حضور من با کسب سه امتیاز ارزشمند همراه بود.

وی درباره تقابلش با عبدالله ویسی سرمربی پیکان اظهار کرد: ویسی همیشه برای من قابل احترام بوده و هست. افتخار داشتم سه سال با او همکار باشم و با تیم استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شویم. از تفکرات هم شناخت داریم. خوشحالم فردا با آنها تقابل داریم. هرچند بازی حساس و مهم است ولی سعی می‌کنیم بازی زیبا و بدون حاشیه‌ای برگزار کنیم.

سرمربی تیم پارس درباره انتخاب داور جوان برای این مسابقه، گفت: آرزو می‌کنم نتیجه بازی طوری باشد که آقای سهرابی مسئول دپارتمان داوری دوباره مجبور به عذرخواهی نشود. چینش و انتخاب داور جوان بعد از بیست و چند هفته هجمه وارد می کند. مثل ما مربیان که باید در زمان مناسب از بازیکن جوان استفاده کنیم، کاش کمیته داوران تصمیم می‌گرفت در شرایط بهتر از داور جوان استفاده کند. بعضی بازی‌ها نتایجشان فقط مختص دو تیم نیست و بالا و پایین جدول را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای داور مسابقه هم آرزوی موفقیت می‌کنم. کاش کمیته داوران احتیاط بیشتری کند که جوان سوزی نشود.

پورموسوی دوباره به اتفاقات بازی با استقلال اشاره کرد، افزود: برای هواداران استقلال احترام زیادی قائل هستم. شاید بگویند این اتفاقات به من ارتباطی ندارد و آن موقع بنده سرمربی پارس نبودم ولی الان که سرمربی هستم و وظیفه دارم تذکراتی بدهم. اینکه کمیته استیناف می‌گوید مدارک بدهید، به ما ارتباطی ندارد. ما که نگفتیم کارت بازیکن یا کارت پایان خدمت بازیکن حریف مشکل داشته است. مدارک در اختیار سازمان لیگ و ایفمارک هست و آقای بهاروند هم تایید کرده است. در نامه سوم هم که آقای نبی زده است، باید تا پنجم مدارک را ارائه بدهیم. سهیل مهدی اعلام کرده بود اگر کمیته استیناف رای بدهد بازی را جابجا می‌کنیم. از مهدی تقاضا می‌کنم برای اینکه فشار از روی تیم ما به خاطر بازی های حساس با پیکان و سپس شاهین برداشته شود، دیدار با استقلال را از برنامه خارج کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز