مهدی علی‌نژاد:

عملکرد فدراسیون در دوره ریاست ثوری مثبت بوده است/ بوکس قدمت طولانی در ایران دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۳۱۰۲
عملکرد فدراسیون در دوره ریاست ثوری مثبت بوده است/ بوکس قدمت طولانی در ایران دارد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: عملکرد فدراسیون بوکس در دوره ریاست حسین ثوری مثبت بوده و وزارت ورزش حامی این مجموعه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون ضمن ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون بوکس در مدت زمان ریاست حسین ثوری، اظهار داشت: خوشحالم که مجمع فدراسیون بوکس برگزار و به نتیجه رسید. شفافیت مالی برای ما بسیار حائز اهمیت بود که در این مجمع انجام شد.

وی افزود: همزمانی مجمع عمومی فدراسیون در روز جهانی بوکس اتفاق جالبی است که آن را به فال نیک می گیریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه داد: متاسفانه فدراسیون جهانی بوکس Aiba شرایط خوبی ندارد و این موضوع تاثیر منفی روی این رشته در سراسر دنیا دارد. امیدوارم مشکلات حاکم بر Aiba هرچه زودتر برطرف شود.

وی با اشاره به زحمات احمد ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون، تصریح کرد: احمد ناطق‌نوری گردن این رشته حق دارد و امیدوارم همواره سلامت باشد. بوکس رشته جذابی است که قدمت طولانی در کشورمان دارد و امیدوارم نتایج بوکس ایران در میادین بین‌المللی هر سال بهتر از سال قبل شود.

علی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد این فدراسیون از زمان حضور حسین ثوری مثبت بوده و وزارت ورزش و کمیته المپیک حامی مجموعه فدراسیون خواهند بود. فعلا به دلیل مشکلاتی که کرونا برای کشور به وجود آورده، امکان برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس وجود ندارد اما باید شرایط ملی‌پوشان از طریق فضای مجازی کنترل شود چون ما به بوکس ایران امید زیادی داریم.

نظر شما