مروری بر بازی‌های امشب هفته بیست‌وششم؛

تنور داغ لیگ برتر در مرداد داغ‌تر می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۳:۳۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۳۳۱۴۰
تنور داغ لیگ برتر در مرداد داغ‌تر می‌شود
مسابقات لیگ برتر وارد هفته‌های حساس‌تری شده و این روزها تیم‌ها با اهداف و برنامه‌های متفاوتی برای ادامه این رقابت‌ها وارد مستطیل سبز می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ برتر فوتبال وارد هفته‌های حساس‌تری شده و این روزها تیم‌ها با اهداف و برنامه‌های متفاوتی برای ادامه این رقابت‌ها وارد مستطیل سبز می‌شوند. در ادامه این بازی‌ها و در هفته بیست و ششم لیگ برتر تقابل‌های جالبی را هواداران شاهد خواهند بود.

این رقابت‌ها در حالی از امشب آغاز می‌شود که تیم‌ها با جدیت و با برنامه به کسب امتیازات بازی‌های خود را پیگیری می کنند.

ماشین‌سازی‌تبریز-گل گهرسیرجان؛ ساعت 20:15

دوئل تماشایی افاضلی و آقامعلم

در اولین دیدار از هفته بیست و ششم، ماشین‌سازی در دیداری خانگی پذیرای شاگردان مجید جلالی است. ماشین‌سازی با هومن افاضلی دومین‌بار به میدان می‌رود. این تیم هفته قبل در دیدار جنجالی و پر حرف و حدیث در اصفهان موفق شد با حساب 2 بر یک از سد ذوب‌آهن عبور کرد و 3 امتیاز مهمی را به دست آورد. با این 3 امتیاز، ماشین‌سازی با 27 امتیاز در رده دهم ایستاده است. در آن سوی میدان، گل‌گهری‌ها که کابوس کرونا را در تیم خود داشتند در پرگل‌ترین بازی هفته قبل با نتیجه 4 بر 2 برابر شاهین بوشهر به پیروزی رسید. با این برد شاگردان جلالی 22 امتیازی شده و با توجه به تفاضل گل در رتبه پانزدهم قرار گرفتند.

سپاهان اصفهان-صنعت نفت آبادان؛ ساعت 20:45

شام آخر سراج؟!

سپاهانی که این روزها اصلا حال و روز خوشی ندارد در ادامه ناکامی‌های خود در بازی بزرگ هفته بیست و پنجم برابر تراکتور باخت تا رویای قهرمانی در این فصل برای زردهای اصفهانی به طور کامل از بین برود و حتی کسب سهمیه آسیایی نیز برای این تیم با اما و اگرهایی روبرو شود. در این شرایط سپاهان در دیداری خانگی باید روبروی دیگر تیم ناکام هفته بیست و پنجم یعنی صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. نفتی که گفته می‌شود سرمربی جوانش با اولتیماتوم سفت و سخت مدیران باشگاه روبرو شده و حتی دور از انتظار نیست ناکامی این تیم در اصفهان منجر به اخراج بهنام سراج  شود. نفت آبادان در هفته قبل برابر استقلال با 2 گل شکست خورد تا از امتیازات آن دیدار خانگی‌اش محروم شده و با 37 امتیاز در رده هفتم جدول بایستد.

پیکان تهران-پارس جنوبی جم؛ ساعت 21:00

جنگ تمام خوزستانی

در یکی دیگر از رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و ششم، پیکان عبدالله ویسی که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده امیدوار است بتواند بازی 6 امتیازی این هفته را با پیروزی پشت سر بگذارد. ویسی و شاگردانش پس از تساوی برابر سایپا در بازی قبلی‌شان 23 امتیازی شدند و امیدوار هستند جدال حساس برابر پارس جنوبی جم را با برد سپری کنند تا با یک تیر، 2 نشان بزنند و بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند. این در حالی است که شاگردانم پورموسوی با پیروزی اخیرش برابر شهرخودرو 3 امتیاز ارزشمند را به‌دست آورند تا با یک امتیاز بیشتر از پیکان در رده دوازدهم قرار بگیرند. بدون شک تقابل 2 سرمربی خوزستانی این تیم‌ها در این دیدار می‌تواند نقطه عطف این بازی باشد.

فولاد خوزستان-ذوب‌آهن اصفهان؛ ساعت 21:00

ناکامان هفته بیست و پنجم به‌هم رسیدند

ذوب‌آهنی که اعتقاد دارد در بازی برابر ماشین‌سازی در حقش اجحاف شده، حالا در اهواز کار سختی را پیش روی خود دارد اما می‌خواهد با پیروزی برابر قرمزهای اهوازی، اتفاقات عجیب و غریب بازی قبل خود را به دست فراموشی بسپارد. در آن سوی میدان، شاگردان جواد نکونام که امیدوار بودند با کسب امتیاز از پرسپولیس معادلات بالای جدول را کمی تغییر دهند، در نهایت مقابل شاگردان گل‌محمدی شکست خوردند تا بدین ترتیب این جدال را بتوان تقابل ناکامان هفته بیست و پنجم نامید. این در شرایطی است که ذوبی‌ها در این دیدار علاوه بر فولاد باید با گرمای شدید این روزهای اهواز دست‌وپنجه نرم کنند که این مساله می‌تواند مشکلات لوکا بوناچیچ و تیمش را بیشتر از قبل کند.

شاهین شهرداری‌بوشهر-سایپا تهران؛ ساعت 21:00

تقابل پاشازاده و صادقی در جنوب

تیم مهدی پاشازاده در این هفته از لیگ برتر در خانه روبروی نارنجی‌پوشان بازی مهمی را پیش روی خود می‌بیند. شاهینی‌ها که به تازگی سکان هدایت‌شان را به پاشازاده سپرده‌اند امیدوار هستند بتوانند با کسب امتیازات لازم در ادامه بازی‌ها و ناکامی دیگر تیم‌های پایین جدول، با معجزه در لیگ برتر ماندگار شوند. شاهینی‌ها در بازی اخیرشان برابر گل‌گهر متحمل شکست سختی شدند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل شاگردان مجید جلالی شکست خوردند تا بدین ترتیب 3 امتیاز مهمی را از دست بدهند. این تیم در حال حاضر با کسب 17 امتیاز از 25 بازی کماکان در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد. در آن سوی میدان شاگردان ابراهیم صادقی در دربی خودروسازان که هفته پیش برگزار شد به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با 23 امتیاز در رده سیزدهم بایستند. علاوه بر حساسیت‌های این دیدار برای هر 2 تیم، این بازی برای دیگر قعرنشینان از اهمیت بسیاری برخوردار است و آنها نیز نگاه ویژه‌ای به این بازی دوخته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز