محسن سیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بیرانوند نباید به بازگشت به ایران فکر کند/ می‌توان به دروازه‌بان‌های جوان هم اعتماد کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۳۲۴۱
بیرانوند نباید به بازگشت به ایران فکر کند/ می‌توان به دروازه‌بان‌های جوان هم اعتماد کرد
مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است علیرضا بیرانوند باید مسیر فوتبالی‌اش را در خارج از ایران جستجو کند.

محسن سیدی، مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص پیروزی های اخیر پرسپولیس که تحت عنوان بردهای اقتصادی از آن یاد می‌شود، اظهار کرد: در دوران آقای کالدرون هم همه این انتقاد را می‌کردند ولی الان می‌بینیم پرسپولیس با همین پلن جلو می‌رود و با این همه اختلاف امتیاز توانسته قهرمانی را برای خودش فراهم کند. این مساله، نکته‌ای است که در کلاس‌های مربیگری هم به ما گفتند. تیمی که گل بزند احتمال قهرمانی‌اش زیاد نیست بلکه تیمی که گل نخورد احتمال قهرمان‌اش زیاد است. پس تیمی که گل بزند و گل نخورد معمولا قهرمان است.

سیدی در خصوص دروازه‌بان‌های جوان  لیگ  گفت: مربیان‌مان در خصوص استفاده از بازیکنان جوان باید شجاع‌تر باشند. الان من نکته‌ای که می‌توانم در حوزه دروازه‌بانی بگویم این است که در حال حاضر ما در کشور دروازه‌بان‌های خوبی به آن صورت نداریم و در عوض دروازه‌بان‌های خوب‌مان به خارج از ایران رفتند مثل سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده. به اعتقاد من این نیاز وجود دارد که مربیان جدید با فکر جدید بتوانند مسائل روز دنیا را داشته باشند. واقعا ببینید کالدرون چطور مهدی عبدی را مطرح کرد. مربی‌های ما نباید بترسند. اعتقاد دارم همین پرسپولیس که الان قهرمان شده می‌تواند از امیرحسین بیات استفاده کرده و به او فرصت بدهد.

سیدی در خصوص جدایی بیرانوند از پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من، بیرانوند شرایطی که از قبل تعیین کرده بود را ادامه داد. مساله کرونا برای هیچ‌کس قابل پیش بینی نبود. او طبق قراردادش که تیرماه تمام می‌شد از پرسپولیس جدا شد.  این در حالی است که رادوشوویچ هم از نظر فنی، شخصیتی و هم از نظر تعصبی خودش را به همه ثابت کرده و خدا را شکر هواداران باشگاه پرسپولیس از این جهت مشکلی ندارند. در رابطه با حضور بیرانوند در کشور بلژیک باید بگویم او باید این موضوع را ذهن خود پاک کند که دوباره به ایران برگردد. اگر بخواهد با این ذهنیت در بلژیک یا هر جا باشد شک نکنید 5 ماه دیگر بر می‌گردد.

او گفت: علیرضا در این مسیر از زندگی‌اش راه جدیدی را پیدا کند چون گلر تیم ملی است و بالاترین سقف را دیده است. با پرسپولیس قهرمان شده، فینال آسیا رفته، بهترین بازیکن آسیا بوده، به جام جهانی رفته است. لیگ ایران دیگر چیزی ندارد که به علیرضا بیرانوند اضافه کند. او باید مسیرش را خارج از ایران پیدا کند؛ کاری که امیر عابدزاده و سوشا مکانی انجام داده‌اند و موفق هم بوده‌اند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز