در نشست بعد از بازی صورت گرفت؛

واکنش جالب قلعه‌نویی بعد از پیروزی سپاهان

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۲۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۳۶۹۳
واکنش جالب قلعه‌نویی بعد از پیروزی سپاهان
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پیروزی مقابل نفت آبادان را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که چند هفته از دست امیر قلعه‌نویی زجر کشیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ و ششم لیگ در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: یکی از بازی‌هایی بود که در طول مربیگری‌ام خیلی به من فشار آمد. واقعاً به شاگردانم افتخار می‌کنم. معرفت و غیرت و ایثار را در زمین پیاده کردند. این برد را به هواداران خوب‌مان تقدیم می‌کنم که چند هفته از دست امیر قلعه‌نویی زجر کشیدند؛ آن چند هفته هم من مقصر بودم. بازیکنان و باشگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتند.  

او ادامه داد: از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که در روزهای گذشته به تیم روحیه دادند. مقابل تیم خوب نفت که یکی از تیم‌های خوب ایران است با وجود اینکه حدود 70 دقیقه 10 نفره بودیم یک فرصت هم به حریف ندادیم. 

سرمربی سپاهان در خصوص اخراج سروش رفیعی و اعتراض‌هایش به سرپرست نفت آبادان، گفت: 40 سال است که در فوتبال هستم و کتاب داوری را هم می‌خوانم. من اعتقاد دارم که اخراج رفیعی عجولانه بود. اگر پا از بالا می‌آمد اخراج درست بود، اما شرایط فرق می‌کرد. سید علی زود تصمیم گرفت و نظری درمورد سرپرست تیم حریف هم ندارم. فکر می‌کنم اخراج رفیعی درست نبود، اما امیدوارم که من اشتباه کنم. 

قلعه‌نویی در مورد پنالتی از دست رفته تیمش، تصریح کرد: واقعا‍ً پنالتی از زمان حضورم در تیم ملی برایم به یک کابوس تبدیل شده است. ما روزی چند دقیقه روی ضربات کاشته و پنالتی تمرین می‌کنیم، اما نمی‌دانم چرا اینگونه می‌شود. بازهم خدا را شاکرم که در بدترین شرایط 3 امتیاز گرفتیم و به رده دوم جدول صعود کردیم. زمان داریم که مصدوم‌ها هم به ترکیب اضافه شوند و تیم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند. 

او در مورد حضورش اسکوچیچ در ورزشگاه، گفت: جلسه‌ای را صبح با اسکوچیچ داشتم. نقطه نظرات خود را در اختیار وی گذاشتیم و از او ممنون هستم که در اصفهان حضور پیدا کرد. دیدن لیگ از طرف سرمربی تیم ملی انگیزه زیادی به باشگاه‌ها و بازیکنان می‌دهد. 

سرمربی سپاهان در مورد عملکرد تیم داوری تصریح کرد: گروه داوری عملکرد خوبی داشت، اما فکر می‌کنم اخراج عجولانه بود و حداکثر باید یک کارت زرد می‌داد، چون پای سروش روی زمین بود. شاید هم من اشتباه می‌کنم و باید منتظر نظر کارشناسان ماند. سیدعلی به اخراج‌های اینگونه عادت دارد.

نظر شما