سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شوت بازیکن نساجی نباید گل می‌شد/ استقلال مریض است/ روند تیم باید تغییر کند

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۹:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳۵
شوت بازیکن نساجی نباید گل می‌شد/ استقلال مریض است/ روند تیم باید تغییر کند
مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: نوع فوتبالی که بازیکنان استقلال بازی می‌کنند مثل تیم‌های مریض است و با این شرایط استقلال قطعا سهمیه را از دست می‌دهد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: برخلاف پیش‌بینی‌ها محمود فکری در ابتدای بازی مقابل استقلال تیمش را تهاجمی به زمین فرستاد اما در ادامه بازی به مرور سبک فوتبال نساجی دفاعی شد. استقلال در بدترین زمان ممکن و قبل از پایان یافتن نیمه اول گل تساوی را خورد و همین باعث شد روحیه بازیکنان پایین بیاید. در ادامه بازی هم دو تیم فرصت‌های زیادی داشتند اما نتوانستند استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: استقلال شادابی و نشاط ندارد. آسیب دیدگی‌ها به علاوه ابتلای بازیکنان به کرونا باعث شده فرهاد مجیدی نتواند از همه داشته‌های خود استفاده کند یا اینکه بتواند روی بازیکنان حساب باز کند. دیدیم که وریا غفوری آمادگی لازم را نداشت و نتوانست مثل همیشه در زمین رهبری کند.  نوع فوتبالی که بازیکنان بازی می‌کنند مثل تیم‌های مریض است و با این شرایط استقلال قطعا سهمیه را از دست می‌دهد.

سیدصالحی با بیان اینکه دست مجیدی روی نیمکت خالی است، افزود: شاید اگر فرهاد مجیدی بازیکنان آماده ای روی نیمکت داشت وضعیت استقلال در بازی با نساجی بهتر می‌شد. متاسفانه دست فرهاد خالی است و آسیب دیدگی‌ها و ابتلای بازیکنان به کرونا شرایط را برای استقلال و مجیدی سخت‌تر کرده است. وقفه‌ای هم که در لیگ افتاد باعث شد استقلال بیشتر از بقیه تیم‌ها متضرر شود. ضمن اینکه استقلال در فصل جاری اصلا روی آرامش را ندیده و مدام با حاشیه و تنش درگیر بوده است. رفت و آمدها و مشکلاتی که برای استراماچونی پیش آمد و باعث رفتن او از استقلال شد، باعث از هم پاشیدگی تیم شد. بعد از شروع دوباره لیگ هم که مصدومیت‌ها و کرونا نگذاشت این تیم رنگ آرامش را ببیند.

مهاجم اسبق استقلال گفت: به نظر من گلی که استقلال خورد باعث شد این تیم روحیه‌اش را از دست بدهد. واقعا آن شوت نباید گل می‌شد و عجیب بود که حسینی نتوانست آن توپ را مهار کند. شاید اگر حسینی آن گل را نمی‌خورد استقلال می‌توانست بازی را با همان نتیجه یک بر صفر ببرد. متاسفانه استقلال نمی‌تواند بردهای خود را حفظ کند اما پرسپولیس حدودا 10 برد یک بر صفر داشته و با همان بردها هم قهرمان شده است. در شرایط فعلی که کیفیت فنی فوتبال ما افت کرده و نمی‌توان درباره مسایل فنی حرف زد استقلال قدر بردها و گل‌های زده‌اش را نمی‌داند و پیروزی‌ها را از دست می‌دهد. امیدوارم با تغییر روند تیم در بازی‌های آینده شاهد بردهای استقلال و گرفتن سهمیه آسیایی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز