تمجید چپ‌پای اسبق پرسپولیس از کادرفنی سرخ‌ها:

گل‌محمدی بامعرفت است و بی‌حاشیه

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۳۸۶۹
گل‌محمدی بامعرفت است و بی‌حاشیه
پیشکسوت پرسپولیس به نقش افشین پیروانی و کریم باقری اشاره کرد و گفت: وجود مدیری مثل افشین پیروانی در پرسپولیس نعمت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد شجاع خلیل‌زاده در دفاع چپ گفت: اولا که باید بگویم کادر تیم انتخاب هوشمندانه و درستی داشت. دوما هم بازیکنی مثل شجاع که در سطح ملی و یکی از بهترین‌های آسیاست قطعا توان و هوش بازی در چند پست را دارد. بازی کردن شجاع در دفاع چپ‌ برایم تداعی‌کننده خاطره بازی کردن خودم در دفاع میانی و هافبک چپ و حتی در مقطعی در دفاع راست در زمان مربیگری آقای پروین بود.

مدافع چپ سال‌های گذشته پرسپولیس درباره جشن سرخ‌ها در رختکن قبل از مسجل شدن قهرمانی گفت: قهرمان شدن سخت است. تکرار آن هم سخت‌تر و هت‌تریک خیلی خیلی سخت‌تر. این تیم امسال برای پوکر جنگید در حالی که خیلی تحت فشار بود و به آن بی‌دلیل و مدرکی اتهام زده شد. پرسپولیس با برد جلوی فولاد گام‌ بلندی برداشت. به عنوان یک پیشکسوت و هوادار لذت می‌برم وقتی جدول لیگ ‌را می‌بینم و به عنوان یک پرسپولیسی احساس غرور می‌کنم.

شاهرودی گفت: بچه‌ها امسال گل کاشتند و تاریخ‌ساز شدند. حق داشتتد بعد از این برد مهم جشن مختصری بگیرند و شادی خود را با هواداران تقسیم کنند. قطعا اگر بازی‌ها بدون تماشاگر نبود لذت این قهرمانی بیشتر هم می‌شد. جای هواداران در استادیوم‌ها خالی است که از این تیم تقدیر کنند اما به نظرم که آنها با حمایت‌های خود در فضای مجازی و دامن نزدن به حواشی و روحیه دادن به تیم‌ نقش خود را ایفا کرده و به تیم انگیزه بردن داده‌اند.

شاهرودی گفت: او یک تنه مقابل حواشی و جوسازی‌های دیگران می‌ایستد. آقا کریم هم یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران است و علاوه بر انتقال تجربیات خود، جلوی بی‌نظمی و حاشیه را می‌گیرد. وجود این بزرگترها و خود گل‌محمدی وزن نیمکت تیم را بالا برده. کلا کادری یکدست، هماهنگ و یکدل داریم که همه پرسپولیسی هستند و این خود احساس خوبی به هوادار می‌دهد و لذت این بردها را بیشتر می‌کند. من که کیف می‌کنم وقتی می‌بینم‌ یک کادر تمام پرسپولیسی دارد اینگونه تاریخ‌سازی می‌کند.

شاهرودی درباره عملکرد گل‌محمدی گفت: یحیی همبازی‌ام بوده و واقعا فوتبالیستی طراز اول و باشخصیت بود. او باهوش بود و البته بامعرفت و بی‌حاشیه. باید از یحیی حسابی حمایت کرد. او در شهرخودرو، نفت و ذوب‌آهن هم عالی عمل کرده بود و می‌دیدیم‌ که تیمش در کورس قهرمانی بود و در حذفی‌ها هم‌ قهرمان می‌شد.

شاهروی افزود: شما می‌بینید که تیم او نباخته اما هیچ حاشیه و غروری در رفتار و گفتار اعضای تیم دیده نمی‌شود. البته جا دارد اینجا به نقش حمید مطهری هم اشاره کنم. چون در سنگ‌ آهن‌بافق در کادر فنی با مطهری کار کرده‌ام و خیلی خوب از توان فنی و طراحی تمرین و علم مربیگری او آگاه هستم‌. حمید خیلی سختکوش است و انصافا یکی از فنی ترین مربیان فوتبال ماست.

شاهرودی گفت: هرچند لیگ بدون تماشاگر است اما جا دارد به هواداران بابت حمایت‌های‌شان در فضای مجازی تبریک بگویم. از نظر من این نسل هواداران هم مثل تیم و بازیکنان یکی از بهترین نسل هاست. اگر حمایت آن‌ها نبود برانکو نمی‌توانست موفق شود. آنها حمایت نمی‌کردند کالدرون هم نتیجه نمی‌گرفت و تیمش می‌پاشید.‌ دیدیم که هواداران از گل‌محمدی هم حمایت کردند و برای بازیکنان سنگ تمام گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز