ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ گرمای هوا روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۳۹۴۲
پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ گرمای هوا روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عملکرد این تیم را در گرمای شدید مسجدسلیمان مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر محمدخانی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم و قهرمانی قرمزپوشان صحبت کرد.

محمدخانی گفت: با توجه به گرمای شدیدی که وجود داشت هر دو تیم عملکرد خوبی را از به نمایش گذاشتند. دو تیم با دوندگی بالا، نمایش جذابی را از خود ارائه کردند و هواداران لذت بردند.

او افزود: در نیمه اول یک مقدار حملات بی‌برنامه و درصد شتباهات زیاد بود. زمانی که صاحب توپ می‌شدیم، هافبک‌ها در رساندن توپ به مهاجمان چندان بادقت عمل نکردند. در نیمه دوم این روند کمی تغییر کرد و شما دیدید یک پاس سالم که به مهدی عبدی رسید، منجر به گل دوم برای پرسپولیس شد. 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: البته گرمای هوا را نباید در عملکرد بازیکنان بی‌تاثیر دانست. با گرمای زیاد هوا و بالا بودن درصد رطوبت به طور طبیعی بدن با کمبود آب مواجه می‌شود و این موضوع در عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذارد و کار را برای بازیکنی که باید 90 دقیقه در زمین بدود، سخت می‌کند. 

او با اعلام این که در مجموع پرسپولیس در این دیدار مستحق پیروزی بود، در مورد عملکرد مهاجمان این تیم در این دیدار خاطرنشان کرد: هم علیپور و هم عبدی در این بازی خوب دویدند و بازی خوب‌شان را با گلزنی تکمیل کردند تا پرسپولیس با شایستگی چهارمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز