معاون اجرایی پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم/ شخصیت برانکو با مصاحبه‌های سخیف زیر سوال نمی‌رود

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۴۱۹۹
منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم/ شخصیت برانکو با مصاحبه‌های سخیف زیر سوال نمی‌رود
حسین خبیری گفت: قلب مهربان و دانش فوتبال برانکو برای همه ثابت شده و شخصیت او با مصاحبه‌های سخیف زیر سوال نمی‌رود.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر گفت: خیلی خوشحال هستیم که سال‌ها همدلی و سختکوشی مجموعه پرسپولیس، باعث شده این تیم در این 4 سال، حرف اول را در فوتبال ایران بزند و تحقق این مساله مرهون تلاش و غیرت بازیکنان، کادر فنی و همه کسانی است که در ساختار مدیریتی باشگاه زحمت کشیدند و همین طور حمایت هواداران فهیم پرسپولیس بوده است. صفر تا صد برگزاری مراسم اهدای جام برعهده سازمان لیگ است. البته در سال‌های اخیر مراسم‌ها از قبل بهتر شده و خیلی خوب است که ما هم از کشورهای اروپایی در برگزاری هرچه بهتر مراسم اهدای جام الگو بگیریم.

معاون اجرایی پرسپولیس افزود: استراتژی تیم در جام حذفی نیز کسب قهرمانی بوده و می‌خواهیم در این تورنمنت هم حضور پررنگی داشته باشیم و کادر فنی برنامه‌های ویژه‌ای برای جام حذفی دارد. شنیده‌ام که سازمان لیگ این رقابت‌ها را در شهریورماه ادامه می‌دهد. به هر صورت سیاست کادر فنی کسب قهرمانی در جام حذفی است تا بتوانیم دبل کنیم که اگر این اتفاق رخ بدهد، مثل فصل قبل اتوماتیک‌وار سومین جام را هم به دست خواهیم آورد. حس خوب قهرمانی که در پرسپولیس ایجاد شده، باعث شده به کسب یک جام قانع نشویم.

او در مورد نقش پیشکسوتان در موفقیت‌های تیم تصریح کرد: پیشکسوتان و اسطوره‌ها در این فصل هم حمایت خوبی از پرسپولیس داشتند. این عزیزان از ارکان مهم موفقیت‌های پرسپولیس هستند و اینجا خانه‌شان محسوب می‌شود و قدردان حمایت آنها هستیم.

خبیری در خصوص اظهارات یکی از پیشکسوتان استقلال در مورد برانکو گفت: من نمی‌خواهم وارد این ماجرا شوم. این اولین باری نیست که ایشان این اظهارات را مطرح می‌کنند و معتقدم او راهش را اشتباه انتخاب کرده است. این راه، راه معروف شدن و جلب حمایت هواداران‌شان نیست. قلب مهربان و دانش فوتبال برانکو برای همه ثابت شده و شخصیت او با مصاحبه‌های سخیف زیر سوال نمی‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز