رحمان رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جایگاه تیم پرسپولیس، گویای عملکرد گل‌محمدی است/ برانکو نقش موثری در موفقیت‌های قرمزها دارد/ دیگر سمت مربیگری در لیگ یک نمی‌روم!

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۴۴۷۳
جایگاه تیم پرسپولیس، گویای عملکرد گل‌محمدی است/ برانکو نقش موثری در موفقیت‌های قرمزها دارد/ دیگر سمت مربیگری در لیگ یک نمی‌روم!
مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی ضمن تمجید از عملکرد سرخ‌ها در لیگ امسال و قهرمانی این تیم برای چهارمین سال متوالی گفت: سیستمی که برانکو در پرسپولیس پایه‌گذاری کرد، یکی از مهمترین دلایل موفقیت‌های چند فصل اخیر این تیم است.

رحمان رضایی، بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که سال‌ها در سری A ایتالیا هم سابقه بازی دارد، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص مربیگری در لیگ یک گفت: مربیگری در لیگ دسته اول شرایط خاص خود را دارد و در اکثر مواقع صداقت کافی را شاهد نیستیم و نمی‌توان روی مسائل فوتبالی در آن زیاد حساب کرد و به آن پرداخت به همین دلیل دیگر به سمت آن نمی‌روم و ترجیح می‌دهم اگر بخواهم در تیمی مربیگری کنم در لیگ برتر باشد.

مدافع اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به موفقیت سرخ‌ها در لیگ نوزدهم و قهرمانی مجدد این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس و فوتبال ایران است. بازیکنان اصلی این تیم سال‌های زیادی است که در کنار هم بازی می‌کنند و شناخت خوبی از هم دارند، ضمن این که اثرات مثبت سیستمی که برانکو در این تیم پایه گذاری کرد، همچنان در پرسپولیس دیده می شود.

رضایی در ادامه گفت: پرسپولیس در حال حاضر تیم یکدستی دارد. علاوه بر اینکه نفرات اصلی شرایط خوبی دارند، جوانان نیمکت‌نشین این تیم هم نشان داده‌اند لیاقت و انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب سرخ‌ها را دارند و با این تفاسیر در حال حاضر پرسپولیس مصداق کامل از یک تیم کامل است.

مدافع اسبق تیم ملی در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی و تاثیر او در موفقیت‌های پرسپولیس گفت: به اعتقاد من جایگاه پرسپولیس در جدول و امتیازاتی که تا به امروز این تیم کسب کرده گویای همه چیز است و نیازی نیست بگوییم یحیی چه عملکردی در پرسپولیس داشته است.

رضایی در پایان گفت: پرسپولیس با روحیه و شرایط فنی خوبی که دارد در ادامه مسیر حضورش در لیگ قهرمانان می‌تواند نتایج خوبی را کسب و به مراحل بعدی صعود کند. این تیم در حال حاضر از نظر فنی و روحی-روانی شرایطی دارد که تا مراحل بالای لیگ قهرمانان نیز حضور موفقی داشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز