علی موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هم استقلال آرامش می‌خواهد هم فرهاد/ استرس باید از بازیکنان دور شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۴۴۸۶
هم استقلال آرامش می‌خواهد هم فرهاد/ استرس باید از بازیکنان دور شود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با توجه به یک بازی عقب افتاده‌ای که دارد می‌تواند فاصله‌ای که بین این تیم با فولاد و تراکتور افتاده را جبران کند.

علی موسوی، مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت تیم استقلال اظهار داشت: استقلال در بازی با نساجی مازندران نشان داد رفته رفته بهتر می‌شود اما هنوز بازیکنان از نظر بدنی مشکل دارند. دلیل اصلی این موضوع هم وقفه غیرمنتظره و تعطیلات طولانی مدتی بود که در لیگ اتفاق افتاد. همین باعث شده بازیکنان نتوانند 90 دقیقه در زمین بجنگند. البته این مشکل برای تمام تیم‌ها وجود دارد و اگر بازی‌های لیگ در هفته‌های اخیر را ببینید متوجه می‌شوید سطح فنی لیگ به شدت پائین آمده و کیفیت بازی ها کم شده است.

او ادامه داد: استقلال در بازی با نساجی خوب بود و هافبک‌های تیم هم توانستند موقعیت‌های خوبی برای مهاجمان بسازند اما متاسفانه آنها موقعیت‌های خوبی را از دست دادند. اگر یکی از آن موقعیت‌های استقلال گل شده بود الان از شانس بالای این تیم برای کسب سهمیه حرف می‌زدیم اما قانون فوتبال همین است و استقلالی‌ها اگر می‌خواهند همچنان یکی از شانس‌های کسب سهمیه باشند باید از موقعیت‌هایشان بهترین استفاده را ببرند و این همه فرصت‌سوزی نکنند. البته من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی نیستند و استرس دارند. همین استرس هم روی فوتبال شان تاثیر گذاشته است.

مهاجم اسبق استقلال خاطرنشان کرد: شخصا به کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر امیدوارم. البته به شرطی که فرصت سوزی نشود. با نتایجی که سپاهان و فولاد در هفته اخیر کسب کردند رقابت بین تیم‌های مدعی کسب سهمیه هستند داغ‌تر شده است. استقلال هم با توجه به یک بازی عقب افتاده ای که دارد می تواند فاصله‌ای که بین این تیم با فولاد و تراکتور افتاده را جبران کند. هنوز اتفاقی نیفتاده و استقلال فرصت گرفتن سهمیه هم از طریق لیگ را دارد هم جام حذفی. بنابراین بهتر است بازیکنان روحیه‌شان را حفظ کنند و برای موفقیت بیشتر تلاش کنند.

موسوی در پاسخ به این سوال که بهتر است چه اتفاقی برای کادر فنی استقلال در فصل آینده رخ دهد؟ افزود: استقلال سال‌هاست از بی‌ثباتی ضربه خورده است. هم در زمینه مدیریتی، هم کادر فنی و هم بازیکن. الان وقت حرف زدن درباره تغییر در استقلال نیست. باید اجازه دهیم فرهاد در آرامش کارش را انجام دهد. در واقع هم استقلال به آرامش نیاز دارد هم خود مجیدی. حالا که نمی‌توانیم با توجه به قیمت بالای دلار مربی خوب خارجی بیاوریم پس از کسی مثل مجیدی که از سرمایه‌های باشگاه استقلال است حمایت کنیم.

مهاجم اسبق آبی‌پوشان درباره دیدار استقلال و پارس جنوبی گفت: بازی سختی است. پارس جنوبی برای سقوط نکردن می‌جنگد و قطعا استقلال در گرمای جم کار سختی دارد. امیدوارم این‌بار بدشانسی دست از سر استقلال بردارد و مجیدی و شاگردانش برد شیرینی کسب کنند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز