حمله تند میثم منیعی به پیشکسوت پرسپولیس؛

فدراسیون فوتبال باید از برخی مربیان آزمایش بگیرد تا مشخص شود چه کسی غیرعادی است/ آقای بیک‌زاده! با خودشیرینی نمی‌توان موفق شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۴۵۶۲
فدراسیون فوتبال باید از برخی مربیان آزمایش بگیرد تا مشخص شود چه کسی غیرعادی است/ آقای بیک‌زاده! با خودشیرینی نمی‌توان موفق شد
سرمربی تیم فوتبال گل‌ریحان البرز گفت: برای فوتبال ایران که پیشکسوتی مثل کرمانی‌مقدم دارد متاسفم.

میثم منیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درخصوص تساوی تیمش مقابل بادران اظهار داشت: بازی خوبی مقابل بادران به نمایش گذاشتیم. اگر موقعیت‌های ما در نیمه اول گل می‌شد با اختلاف 4 گل به رختکن می‌رفتیم اما متاسفانه مهاجمان تیمم بی‌دقت بودند. متاسفانه در نیمه دوم بعد از اینکه داور به سود تیم ما پنالتی اعلام کرد بازی از طرف تیم حریف به جنجال کشیده شد وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

منیعی درخصوص صحبت‌های مرتضی کرمانی‌مقدم، مربی بادران درباره اینکه وی حالت عادی نداشته، گفت: برای فوتبال ایران که پیشکسوتی مثل کرمانی مقدم دارد متاسفم. آقای کرمانی مقدم! باید خدمت شما عرض کنم غیرعادی کسی است که به داور و تیم رقیب فحاشی می کند و بعد از اخراج از زمین بازی بازهم به فحاشی ادامه می داد. غیرعادی کسی است که به جوان‌ترین بازیکن تیم ما فحش ناموس می‌داد و بعد از اخراج از زمین دهها نفر باید او را به زور به سمت سکوها می‌بردند و همچنان دست از فحاشی برنمی‌داشت. شما حالت غیرعادی داشتی که از روی سکوها با داد و فریاد به بازیکنان تیم حریف و داوران بدترین ناسزاها را دادی و ساکت نمی شدی.

او در ادامه افزود: مربی محترم تیم بادران که هفته گذشته سرمربی تیم حریف را کتک زدی و با خبرنگاران دست به یقه شدی، خاطرات دوران بازیگری‌ات از یاد فوتبالی‌ها نرفته. شما غیرعادی هستی که به دلیل مسایل اخلاقی از اردوی تیم ملی اخراج شدی و بعد از تعویض یقه پیراهنت را پاره کردی. از کمیته پزشکی فدراسیون درخواست می‌کنم از برخی مربیان آزمایش خون و ادرار بگیرند تا مشخص شود چه کسی غیرعادی است. به طور حتم کرمانی‌مقدم در حالت غیرعادی برخی حرف‌ها را گفته و اگر فیلم مسابقه را در حالت نرمال ببیند متوجه حقایق می‌شود. البته این را هم بگویم که بیک‌زاده بعد از بازی آمد و به من گفت شما می‌دانی کرمانی‌مقدم حالت عادی ندارد اما بعد از بازی حرف های دیگری زد و مشخص است که شخصیت دوگانه‌ای دارد. بهتر است با این شخصیت دروغگویی که دارد در فوتبال نباشد و دنبال مجری‌گری برود.

منیعی در پاسخ به هاشم بیک‌زاده که او را معلوم‌الحال خوانده، گفت: آقای بیک‌زاده معلوم‌الحال افرادی هستند که به دلیل فحاشی به داور از زمین اخراج می شوند. افرادی که در زمان بازیگری‌شان برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت اخبار تیم را به مربیان انتقال می‌دادند و جاسوسی می‌کردند. اگر برخی حرف‌ها را بر زبان بیاورم بعضی‌ها نمی‌توانند سرشان را در فوتبال بالا بگیرند. بیک‌زاده باید بداند مربیگری با بازیگری فرق دارد و باید برای موفقیت تلاش کرد و با خودشیرینی نمی‌توان مربی موفقی شد.

سرمربی تیم گل ریحان با اشاره به مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: شرایط سختی در گل ریحان داریم. 8 بازیکن اصلی را بعد از اخراج سرمربی قبلی از دست دادیم و دیروز قبل از بازی متوجه شدیم 3 بازیکن ما به کرونا مبتلا هستند. دست من برای بازی با بادران بسته بود و مجبور شدم از نفراتی استفاده کنم که سابقه بازی در لیگ یک را نداشتند. با اینکه شانس صعود به لیگ برتر را نداریم برای احترام به فوتبال پاک تا تا روز آخر تلاش می‌کنیم. امیدوارم فدراسیون نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ یک داشته باشد تا شاهد موفقیت برخی از تیم‌ها با فوتبال ناپاک نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز