جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته و وزارت ورزش؛

رنگرز: کاراته در امر استعدادیابی از فدراسیون‌های برتر است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۳۴۷۸۹
رنگرز: کاراته در امر استعدادیابی از فدراسیون‌های برتر است
سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از فدراسیون های فعال و پیش رو در امر استعدادیابی و نگهداشت، کاراته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه مشترک کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته با مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش امروز در محل فدراسیون کاراته برگزار شد.

در این جلسه که حسن رنگرز سرپرست دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، طباطبایی رییس فدراسیون و مدیران دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و کمیته استعدادیابی فدراسیون کاراته حضور داشتند، رنگرز عنوان داشت: در سه ، چهار ماه گذشته از ۱۶ فدراسیون بازدید به عمل کردیم و از نزدیک در جریان فعالیت های استعدادیابی انها قرار گرفتیم. انصافا یکی از فدراسیون های فعال و پیش رو در امر استعدادیابی و نگهداشت، کاراته بوده است.

وی افزود: کاراته همیشه یکی از فدراسیون های قوی و غنی ورزش بوده، با جامعه اماری قابل ملاحظه هم عرض رشته های محدود مدال اور المپیک است و ان شاالله در توکیو نیز با کسب مدال قاعده کسب مدال توسط تنها ۴ رشته ورزشی را بشکند. 

رنگرز ادامه داد: کاهش جامعه اماری در رشته هایی چون کشتی، وزنه برداری و کاراته الزاما و اجبارا ما را به سمت استعدادیابی سوق می دهد. استعدادیابی از بخش های مهم فدراسیون کاراته است، امیدواریم این توجه در اینده نیز بیش از این شود.

در ادامه این جلسه، سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته هم عنوان داشت: افت جمعیتی یکی از تهدیدات رشته های انفرادی به ویژه کاراته است. ما در بخش جذب استعدادها مشکل داریم. یکی از برنامه هایی که دنبال ان هستیم این است که جذابیت های کاراته را بهتر نشان دهیم تا بتوانیم در رده های نونهالان و نوجوانان علاقه مندان بیشتری را جذب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز