احمد سعادتمند:

باشگاه استقلال از مجیدی حمایت می‌کند/ مبلغ سنگین ۶۰۰ هزار دلاری به شفر بدهی داریم

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۳۴۸۰۷
باشگاه استقلال از مجیدی حمایت می‌کند/ مبلغ سنگین ۶۰۰ هزار دلاری به شفر بدهی داریم
مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی‌های حساسی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه خبر اظهار داشت: بار‌ها گفته‌ام که در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی‌های حساسی داریم. هم من و هم هیات مدیره از او حمایت می‌کنیم. تلاش می‌کنیم با همین کادر فنی سهمیه آسیا را کسب کنیم و در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم. کادر فنی ما تلاش می‌کند، فردا بازی عقب افتاده داریم که اگر ببریم به رتبه دوم جدول می‌رویم و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. مدیران گذشته استقلال نیز زحمت کشیده‌اند و احساس می‌کنم مدیریت در استقلال باید تداوم داشته باشد. تغییرات در استقلال مقداری به اهداف باشگاه لطمه زده است.

او ادامه داد: مهمترین حکمی که از فیفا دریافت کرده‌ایم برای بویان نایدونف است. متاسفانه بازیکن باکیفیتی نبوده و شنیدم آسیب دیده بوده است. با وجود تفاوت نرخ ارز نسبت به دو سه سال گذشته، این نوید را به هواداران استقلال بدهم که با وجود عدم میل باطنی برای هزینه پول بیت المال، بیش از ۹۰ درصد پول بویان یعنی ۳۲۸ هزار دلار تامین شده و تا پایان هفته پرداخت می‌شود.

سعادتمند عنوان کرد: مبلغ سنگین ۶۰۰ هزار دلاری برای شفر داریم که برای پرداخت آن ۲۲ یا ۲۳ روز بیشتر وقت نداریم. با شفر مذاکره کرده‌ایم و از او خواسته‌ایم به ایران بیاید یا در دوحه نشست داشته باشیم تا بتوانیم با او توافق کرده و قسمت اعظمی از مطالباتش را پرداخت کنیم. خداراشکر الان بازیکن کرونایی نداریم. روز‌های خوبی برای استقلال در راه است و هواداران نگران نباشند. می‌خواهیم شادی را به هواداران و خانواده‌های آن‌ها بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز