اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هواداران پرسپولیس مزد حمایت‌های خود را گرفتند/ چرخه باطلی را در لیگ برتر شاهد هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۶:۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۴۹۵۹
هواداران پرسپولیس مزد حمایت‌های خود را گرفتند/ چرخه باطلی را در لیگ برتر شاهد هستیم
بازیکن اسبق پرسپولیس امیدوار است قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه شود و این تیم بتواند در آسیا هم افتخارآفرینی داشته باشد.

اردلان آشتیانی، بازیکن  اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این فصل سرخ‌پوشان گفت: به همه اعضای تیم و هواداران پرسپولیس این قهرمانی را تبریک می‌گویم. پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی داشت و مزد عملکرد خوب خود را با قهرمانی گرفت.

او در ادامه گفت: هواداران واقعا برای این تیم سنگ تمام گذاشته‌اند و حتی در برهه‌ای از فصول قبل که تیم خوب نتیجه نمی‌گرفت، دست از حمایت برنداشتند و حالا چند فصل متوالی است که نتیجه این حمایت را می‌بینند. من امیدوارم روزی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و جام مهمی را به دست آورد.

آشتیانی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت کادر فنی پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: آقا یحیی مربی خوبی است و خیلی خوشحال هستم که یک مربی وطنی در پرسپولیس حضور دارد که در حد مربیان بزرگ روز دنیا است. سبک بازی پرسپولیس در این فصل لذت‌بخش است و امیدوارم همه مربیان ما به خصوص مربیان جوان ما تلاش کنند خود را به سطح اول فوتبال دنیا برسانند و فدراسیون هم باید در این مسیر به پرورش مربیان داخلی کمک کنند.

او در مورد وضعیت لیگ برتر در دوره نوزدهم اظهار داشت: جالب‌ترین مساله در لیگ امسال این بود که 36 مربی در تیم‌ها حضور داشتند که یکسری دائم در حال رفت و آمد در تیم‌های مختلف بودند. متاسفانه چرخه‌ای در بین برخی مربیان به وجود آمده است که در یک فصل در تعدادی از تیم ها به صورت چرخشی مربیگری می‌کنند، بدون این که اتفاق مثبتی را در فوتبال ما رقم بزنند. برای این فوتبال باید تاسف خورد که شرایط به گونه‌ای است که 10-15 مربی مشخص در تیم‌ها در حال رفت و آمد هستند که این شرایط خوبی را هم برای این تیم‌ها رقم نمی‌زنند و اهمیتی برای دیگر مربیان در سطح اول لیگ ما وجود ندارد.

آشتیانی در مورد غیبت هواداران در این فصل از لیگ به خاطر شیوع کرونا خاطرنشان کرد: فوتبال با غیبت هواداران روح خود را از دست می‌دهد. شما ببینید پاری‌سن ژرمن با بهره‌گیری از فاصله‌گذاری از حضور هواداران بهره برده بود، ایده‌ای که اگر در فوتبال ایران هم انجام شود، ایده خوبی است و سازمان لیگ هم می‌تواند از آن استفاده و کمک کند تا روح فوتبال به فوتبال بازگردد. این حق طبیعی هواداران فوتبال است که از دیدن فوتبال لذت ببرند چراکه در این شرایط تماشای فوتبال تنها دلخوشی مردم ماست. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز