در راستای جذب سرمایه‌گذاری؛

تفاهم‌نامه فدراسیون بیلیارد و سازمان ورزش شهرداری امضا شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۵۱۸۴
تفاهم‌نامه فدراسیون بیلیارد و سازمان ورزش شهرداری امضا شد
فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و سازمان ورزش شهرداری تهران در تفاهم‌نامه‌ای با یکدیگر در راستای فراهم کردن فرصت مناسب و جذب سرمایه‌گذاری برای این ورزش در پایتخت مشارکت می‌کنند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، در دیدار مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، استفاده از اماکن شهری برای ایجاد باشگاه‌های بولینگ، بیلیارد و بولس مورد تاکید قرار گرفت.

در این دیدار  که با حضور سرپرست فدراسیون، نایب رئیس و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همراه بود،  ارائه آموزش‌های عمومی در حوزه ورزش بیلیارد، بولینگ و پتانک به ویژه در مناطق جنوبی شهر  مطرح و مقرر شد فضاهای شهری مناسب که امکان ارائه آموزش و توسعه باشگاه‌های ورزشی مرتبط را دارند، معرفی و زمینه‌های لازم برای توسعه این رشته‌ها در پایتخت ایجاد شود.

همچنین در این دیدار در خصوص زمینه سازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و ایجاد فرصت جهت توسعه ورزش‌هایی چون بولینگ و بیلیارد که مورد توجه عموم قرار دارد، از جمله رویکردهایی است که در حوزه ورزش عمومی دنبال می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز