وحید امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حمایت پبشکسوتان مایه دلگرمی ماست/ از شادمانی هواداران خوشحالیم/ بازی سختی مقابل نساجی داریم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۵:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵۳
حمایت پبشکسوتان مایه دلگرمی ماست/ از شادمانی هواداران خوشحالیم/ بازی سختی مقابل نساجی داریم
وینگر پرسپولیس بر این باور است که حضور و حمایت پیشکسوتان در کنارشان، قوت قلب و مایه دلگرمی برای آنها محسوب می‌شود.

وحید امیری، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط در مسجدسلیمان برای بازی، خوب نبود ولی مشکلات آب و هوایی برای هر دو تیم بود و به نظرم پیروزی و کسب 3 امتیاز در آن شرایط در مقابل تیم خوب نفت مسجدسلیمان واقعا کار ساده و آسانی نبود ولی ما توانستیم این کار را انجام دهیم و قهرمانی‌مان را قبل از پایان فصل مسجل کنیم، عنوانی که واقعا مستحق آن بودیم.

وینگر قرمزپوش در ادامه در خصوص شرایط لیگ نوزدهم تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا تاثیر بدی روی جامعه و فوتبال گذاشت و باعث شد لیگ با وقفه‌ای 3 ماه پیگیری شود. در حال حاضر هم که لیگ دوباره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌شود، غیبت هواداران و تماشاگران برای همه تیم‌ها از جمله پرسپولیس که هواداران بسیاری دارد، ضربه بزرگی زد. البته این مسئله فقط برای ما نبود و این بیماری فوتبال و ورزش دنیا را تحت تاثیر قرار داد. البته خدا را شکر می‌کنم در روزهایی که هواداران را در کنارمان نداشتیم، توانستیم نتایج خوب‌مان را ادامه داده و با قهرمانی دیگری، آنها را خوشحال کنیم. البته تاکید می‌کنم غیبت هواداران و استرسی که بر بازی‌ها حکمفرما بود، شرایط سختی را رقم زده بود.

امیری در مورد چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس به آن پختگی و بزرگی رسیده که همه بازیکنان جایگاه و شرایط تیم را درک می‌کنند و همه تلاش‌شان بر این است که بتوانند جایگاهی که پرسپولیس دارند را روز به روز بالاتر ببرند. خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاده است.

او ضمن تاکید بر اهمیت بازی‌های باقی‌مانده در این فصل برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هنوز چند بازی مهم  پیش‌رو داریم، از جمله بازی‌هایی که در جام حذفی باید برگزار کنیم. با این که قهرمانی ما در لیگ مسجل شده اما بازی‌های مهم و سختی را در ادامه لیگ داریم که امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده، روند رو به رشد ما تداوم داشته باشد.

امیری ضمن تقدیر از حمایت پیشکسوتان و تاثیر آن در موفقیت پرسپولیس ادامه داد: حمایت بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس بدون شک باعث دلگرمی  اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم شد. بزرگان پرسپولیس برای ما یک نعمت بزرگ محسوب می‌شوند و دوست داریم همه این عزیزان را از نزدیک ببینیم. این قهرمانی را به همه اعضای تیم و  پیشکسوتان و هواداران‌مان تبریک می گویم و امیدوارم هواداران‌مان همیشه شاد و خوشحال باشند، چون به همه ما انرژی می‌دهند.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس بازی تیمش برابر نساجی مازندران را سخت ارزیابی کرد و گفت: نساجی از نظر فوتبالی یکی از بهترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود و می‌دانیم بازی راحتی پیش روی ما نیست و با تمام قوا برابر این حریف به میدان می‌رویم و امیدوار هستیم پیروزی دیگری را در این دیدار به نام خودمان به ثبت برسانیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز