محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای گل‌محمدی توصیه‌ای دارم/ از قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر کشور خیلی خوشحالم

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۶:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۵۵۷۷
برای گل‌محمدی توصیه‌ای دارم/ از قهرمانی مجدد پرسپولیس در لیگ برتر کشور خیلی خوشحالم
سرپرست اسبق پرسپولیس بر این باور است این تیم برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا و درخشش در این رقابت‌ها به تقویت نیاز دارد چراکه شرایط بازی‌های داخلی با بازی‌های آسیایی فرق می‌کند.

محمود خوردبین، سرپرست اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس مسیر سختی را طی کرد تا قهرمان شود اما تدابیر کادر فنی و تلاش مجموعه تیم و بازیکنان باعث شد این تیم با اقتدار قهرمانی دیگری را به نام خود به ثبت برساند. از این اتفاق خیلی خوشحالم و این قهرمانی را به همه عوامل باشگاه و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او در ادامه گفت: یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی عملکرد فوق‌العاده‌ای را در پرسپولیس داشتند و سهم درایت کادر فنی در موفقیت‌های تیم قابل ملاحظه است. 

خوردبین در مورد آینده‌ای که در انتظار پرسپولیس است، تصریح کرد: با توجه به شرایط تیم و اوضاع خوب روحی-روانی و فنی که بر تیم حاکم است اعتقاد من بر این است که ادامه این روند و قهرمانی در جام حذفی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست و فکر می‌کنم این جام هم به کلکسیون افتخارات پرسپولیس اضافه خواهد شد.

پیشکسوت سرخ‌پوشان در ادامه با اشاره به اهمیت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اگر یحیی را ببینم توصیه‌ای به او خواهم داشت و در مورد حضور پرقدرت پرسپولیس در لیگ قهرمانان به او خواهم گفت شرایط آسیا با بازی‌های داخلی فرق می‌کند و تیم باید با تقویت بیشتر تیم و تدابیر ویژه‌ای خود را آماده کند تا این تیم بتواند در آسیا هم مثل بازی‌های داخلی خوش بدرخشد.

خوردبین در مورد حضورش در تمرین پرسپولیس و تقدیری که از او صورت گرفت، گفت: به دعوت افشین پیروانی سر تمرین حاضر شدم. به من محبت کردند و پیراهن شماره 14 که در زمان بازی‌ام در پرسپولیس می‌پوشیدم را به من هدیه دادند. از همه تشکر می‌کنم که به یاد من بودند. 3/5

 

C1EEC448-7660-4BE9-A875-2946B57670B6

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز