به آنهایی که در حق مردم جم و بوشهر اجحاف کردند تبریک می‌گویم؛

پورموسوی: پیروزی ۳ بر صفر حق مسلم ما بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۵۶۹۶
پورموسوی: پیروزی ۳ بر صفر حق مسلم ما بود
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه رأیی را صادر و در حق پارس جنوبی و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: من به تیم استقلال، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم که از فرصت‌های خود استفاده کردند و پیروز میدان شدند. تبریک اصلی من به کسانی است که شبانه این رأی را صادر و در حق پارس جنوبی جم و مردم جم و بوشهر اجحاف کردند.

او ادامه داد: صالحی (رئیس کمیته استیناف) گفته با توجه به اینکه کمیته مسابقات به استقلال گفته بود بازیکنان کرونایی این تیم به 25 درصد می‌رسد و بازی لغو شده است، حکم به تجدید مسابقه می‌دهیم. من می‌گویم صد درصد اشتباه کرده‌ای! آن نامه دست ماست که بهاروند در تاریخ 15 تیر، تأکید کرده که 25 درصد کرونایی‌های استقلال تأیید نشده است. 9 بازیکن استقلال کرونا داشتند و بقیه آنها باید برگردند. از این 9 بازیکن تست راستی‌آزمایی گرفته شد که چهار نفر از آنها کرونایی از آب درآمدند.

«اگر اعتراض می‌کنیم، به خاطر این است که این بازیکنان می‌دانستند پیروزی 3 بر صفر حق مسلم آنهاست.»، سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله تصریح کرد:‌ ما به کمیته مسابقات گفتیم به خاطر احترام به قانون حاضریم بازی کنیم، اما در زمان مناسب و بهتر. بازی‌ها فشرده است و ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. ما به زمان بازی اعتراض کردیم که اصلاً به آن گوش نکردند. به ما تا پایان وقت اداری روز پنجم مرداد برای ارائه مدارک زمان دادند که نتیجه آن روز چهارم مرداد صادر شد. به کسانی که شبانه رأی را درآوردند، تبریک می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز