مدرن بازی می‌کنیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم؛

نامجومطلق: فشار روی استقلال از طرف پیشکسوتان است

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۲۲:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۵۶۹۷
نامجومطلق: فشار روی استقلال از طرف پیشکسوتان است
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فشار روی استقلال بیشتر از طرف خودی‌ها است که از بیرون به تیم ما وارد می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نامجومطلق  بعد از دیدار استقلال و پارس جنوبی اظهار داشت: بازی خوبی را به خصوص از طرف استقلال شاهد بودیم و فوتبال تکضربی را نشان دادیم. در بحث مالکیت موفق عمل کردیم و در بحث خلق موقعیت شرایط خوبی به وجود آوردیم و خوبشختانه از بازی که 3 امتیازش برای ما خیلی مهم بود برنده از زمین بیرون بیاییم. با این 3 امتیاز به رتبه دوم جدول رسیدیم و این می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

او در خصوص اینکه کادر فنی استقلال شرایط سختی را تجربه می‌کند، گفت: ما در بازی قبلی هم یک 45 دقیقه فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم ولی نتیجه آن بازی باعث فشار مضاعفی روی ما شد. این فشار بیشتر از طرف خودی‌ها است که از بیرون به تیم ما وارد می‌کنند. البته با این وجود مجیدی با قدرت کارش را انجام می‌دهد.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: این فشارها تمرکز تیم ما را بر هم می‌زند، مثلا قائدی بازیکنی نیست که این موقعیت‌ها را راحت از دست بدهد اما می‌بینیم که این اتفاق می‌افتد. نیمکت نشینی او هم به خاطر آسیب‌دیدگی بود. نمونه دیگر حسین حسینی که واقعا گلر خوبی است اما در صحنه‌ها به خاطر فشارهای بیرونی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. امیدوارم این برد هم از نظر روانی به تیم ما کمک کند و هم بحث حمایتی از ما بیشتر شود.

نامجومطلق در پایان گفت: از پیشکسوتان خودمان انتظار داریم از ما بیشتر حمایت کنند چون تکلیف غیرخودی‌ها مشخص است، در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در بحث مالکیت فوتبال خوبی انجام دادیم و حتی از فرصت‌ها استفاده نکردیم که اگر اینگونه می‌شد گل‌های بیشتری می‌زدیم. باز هم تاکید می‌کنم انتظار ما از خودی‌ها بیشتر است چون در این مقطع حساس انتظار داریم پشت ما باشند چون آنها پیشکسوتان باشگاه هستند و امیدوارم این برد همه ذهنیت‌ها را پاک کند. ما خیلی مدرن بازی می‌کنیم و ان‌شاالله استفاده از موقعیت‌ها بیشتر شود تا تیم در مسابقات به امتیازات مطلوب برسد.

نظر شما