روزی که برای آبی‌ها ماندگار شد؛

صحبت‌های به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز مرحوم پورحیدری درباره دومین قهرمانی استقلال در آسیا+ عکس

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۵۸۱۲
صحبت‌های به‌یاد ماندنی و خاطره‌انگیز مرحوم پورحیدری درباره دومین قهرمانی استقلال در آسیا+ عکس
چکیده صحبت‌های خاطره‌انگیز مرحوم پورحیدری درباره دومین قهرمانی استقلال در آسیا را می‌خوانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفتم مرداد از روزهای خاص و فراموش نشدنی در تقویم باشگاه استقلال به شمار می‌رود؛ روزی که دومین ستاره روی پیراهن آبی‌ها نقش بست. روزی که کاپیتان شاهین بیانی دومین جام آسیایی را برای نه استقلال بلکه برای فوتبال ایران بالای سر برد. موفقیتی بزرگ که هر ساله AFC آن را یادآوری می‌کند و از تمایزهای اصلی آبی‌پوشان با سایر تیم‌های ایرانی است.

به همین منظور بازنشر چکیده مصاحبه کانال رسمی باشگاه استقلال با مرحوم منصور پورحیدری درباره قهرمانی در آسیا را در زیر می‌خوانید.

*بازیکنان ما پیش از حضور در این مسابقات انگیزه بسیار بالایی داشتند. پس از حضور در مرحله مقدماتی، بازیکنان به اردوی ساری رفتند و به یاد دارم که در این اردو برای موفقیت تیم روزانه گاهی سه جلسه تمرینی برگزار می‌کردیم تا آماده به مرحله نهایی بریم.

*شرایط آب و هوایی ما در این اردو نزدیک به شرایط بنگلادش بود و ما در شهر ساری بعضی روزها تمرینات را زیر باران برگزار کردیم.

*چرا دیگر نتوانیم قهرمان آسیا شویم؟ با برنامه ریزی به همه چیز می‌توان رسید. ما در آن سال‌ها تیم را برای قهرمانی بستیم و توانستیم به قهرمان برسیم. سال بعد نیز در حالیکه قلعه‌نویی، بیانی و نامجومطلق را نداشتیم در ضربات پنالتی به الهلال باختیم و دوم شدیم.

*اعتقاد دارم با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان در آسیا عنوان کسب کند. بازیکنان باید انگیزه و تفکر قهرمانی در آسیا داشته باشند تا بتوانیم به این عناوین دست یابیم.

 

48

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز