آریا برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فرصت بازی پیدا کنم، قدرش را خواهم دانست/ گل‌محمدی به جوانان بها می‌دهد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۵۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۶۴
فرصت بازی پیدا کنم، قدرش را خواهم دانست/ گل‌محمدی به جوانان بها می‌دهد
بازیکن پرسپولیس منتظر فرصتی از سوی کادر فنی است تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

آریا برزگر، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پایان دوران قرنطینه‌اش پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: من 2 هفته در قرنطینه بودم. پس از بازی برابر ماشین‌سازی بود که تست من مثبت شد و با تجویز پزشکان دوران قرنطینه را سپری کردم. خوشبختانه شرایط بیماری من چندان سخت و سنگین نبود و علائم بیماری‌ام بیشتر شبیه سرماخوردگی بود و پس از آن 2 بار تست دادم که خدا را شکر هر 2 بار تستم منفی شد.

این بازیکن ملی‌پوش جوانان پرسپولیس که دوباره به اردوی تیم جوانان ایران دعوت شده، در ادامه گفت: از روز دوشنبه اردوی تیم ملی را آغاز کرده‌ایم و از روز اول اردو در اختیار این تیم هستم و امیدوارم بتوانم در این اردو شرایط خوبی را سپری کنم. البته شاید با هماهنگی بین باشگاه و فدراسیون قبل از پایان اردوی تیم ملی بتوانم به اردودی پرسپولیس ملحق شوم. 

او در مورد قهرمانی دوباره پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم امسال هم پرسپولیس با اقتدار قهرمان شد و این موفقیت را به همه هواداران تبریک می‌گویم. از هواداران ممنون هستم که همواره از تیم حمایت کردند. آنها در طول فصل از کوچکترین عضو تیم که من هستم تا بزرگترهای تیم مثل آقا سیدجلال و کادر فنی حمایت کردند.

برزگر با اشاره به درخشش بازیکنان جوان تیم در این فصل گفت: آقای گل‌محمدی مربی جوانگرایی است که به جوانان بها می‌دهد و خیلی خوشحال کننده است که در این فصل هر زمانی که به جوان‌ها فرصت داده شد، عملکرد و نمایش خوبی را از جوانان پرسپولیس شاهد بودیم.

او در پایان تصریح کرد: اگر فرصت بازی در ترکیب پرسپولیس را به دست بیاورم قدر آن را خواهم دانست و  با تمام توانم در خدمت پرسپولیس خواهم بود و تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم جواب خوبی به اعتمادی که به من شد را بدهم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز