حسن زاده: اجازه نمی دهم کسی ارزش قهرمانی آسیایی استقلال را پایین بیاورد/در آن تیم رفاقت حاکم بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۸:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۶۲۴۳
حسن زاده: اجازه نمی دهم کسی ارزش قهرمانی آسیایی استقلال را پایین بیاورد/در آن تیم رفاقت حاکم بود
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با هر کسی که بخواهد ارزش قهرمانی استقلال در آسیا را پایین بیاورد برخورد می کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا حسن‌زاده در سالروز دومین قهرمانی آسیایی استقلال اظهارداشت: در آن مسابقات نفرات بسیار خوبی داشتیم. تیم ما واقعا رویایی بود. قشنگترین جام بعد از انقلاب را آن تیم کسب کرد. بازی‌ها در آن دوره متمرکز بود و با پشت سرگذاشتن دور مقدماتی، در ادامه راهی فینال شدیم.

وی ادامه داد: فینال آسیا شوخی نیست. حریف بسیار سرعتی بود. مشکل تاکتیکی تکنیکی در آن مسابقات نداشتیم. مرحوم پورحیدری خیلی تلاش کرد تا به لحاظ روحی و روانی ما را آماده کند و البته که موفق بود. من با  ۲۱ سال سن انقدر اعتماد به نفس پیدا کردم که رفتم جلو و گل زدم. ارزش آن رقابت‌ها بالا است. افتخار اصلی قرار گرفتن روی قله آسیا است که به آن دست یافتیم. واقعا سطح تیم ما بالاتر از آسیا بود.

مدافع استقلال با اشاره به استقبال هواداران در فرودگاه افزود: به هرحال این جام انقدر معتبر بود که هواداران زیادی به فرودگاه آمده بودند. از علی پروین متشکرم که آن روز به فرودگاه آمده بود. مرحوم حجازی هم آمده بود. این نشان از ارزش آن جام دارد.چیزی که در آن مسابقات خیلی قشنگ بود، رفاقت حاکم در تیم بود. همه با هم رفیق بودیم. مگر می‌شد یک هم تیمی دریبل بخورد و دیگران کاری نکنند؟ بقیه آن بازیکن را به صورت فوتبالی اذیت می‌کردند. اصلا خود من یکی از کارهایم در زمین همین موضوع بود.

حسن زاده در پایان گفت: کسی که بخواهد ارزش آن جام را پایین بیاورد، من با او برخورد می‌کنم. آن موقع هم بقیه تیم ها بودند ولی چرا ما قهرمان شدیم و آن‌ها نشدند؟ نخبه‌ها خود را آنجا نشان می‌دهند. ما سال بعدش هم می‌شد قهرمان شویم ولی حیف شد. ان‌شاءالله به زودی استقلال ستاره سوم را هم بدست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز