در دومین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مطرح شد؛

شارکی: آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک با تاکید دکتر سلطانی‌فر و تایید شورا راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۸:۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۶۳۳۸
شارکی: آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک با تاکید دکتر سلطانی‌فر و تایید شورا راه‌اندازی می‌شود
قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: بخشی از فعالیت ضد دوپینگ در ایران به صورت آزمایشگاه بیولوژیک در محل کنونی آزمایشگاه کنترل دوپینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی به اجرا در می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر فرزاد شارکی، در دومین جلسه شورای مرکزی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گزارشی از عملکرد ستاد در طول یک سال گذشته و همچنین 6 ماه اول سال 2020 ارائه کرد.

او در ادامه از تاسیس آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک با تصویب شورا و تاکید دکتر سلطانی‌فر خبرداد و گفت: قرار است این پروژه از همین امروز کار خود را آغاز کند.

قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در ادامه یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه را بحث فعال‌سازی آزمایشگاه آکرودیته کنترل دوپینگ اعلام کرد که پروسه طولانی‌تری دارد.

این مقام مسوول در ستاد عالی مبارزه دوپینگ افزود: بخشی از فعالیت ضد دوپینگ در ایران به صورت آزمایشگاه بیولوژیک در محل کنونی آزمایشگاه کنترل دوپینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی به اجرا در می‌آید.

وی توضیح داد که به شرط اخذ مجوزهای لازم از هیات دولت و در صورت تخصیص ارز دولتی، این پروژه در طول مدت 3 سال انجام شود.

شارکی با اشاره به مطرح شدن بحث پرونده استیناف یکی از ورزشکاران در این جلسه خاطرنشان کرد: معمولا در شورای مرکزی پرونده‌های تخلف ورزشکاران مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این جلسه پرونده استیناف یکی از کشتی‌گیران به رویت اعضای شورا رسید که رای به همان رای قبلی صادر شده باقی ماند.

او همچنین درخصوص احکام صادر شده در این جلسه از شورای مرکزی گفت: دکتر کوارفر، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مشاور دارویی ستاد مبارزه با دوپینگ امروز حکم عضویت در شورای مرکزی را از دکتر سلطانی‌فرورزش و جوانان دریافت کردند.

قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ افزود: حکم دیگر درخصوص کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بود که از سال گذشته صادر شده بود و به خاطر اینکه حضور نداشتند در این جلسه به ایشان اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز