شرط کاپیتان‌های تیم ملی برای ماندن در تراکتور/ حضور در آسیا و نداشتن پیشنهاد خارجی!

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۶۶۸۷
شرط کاپیتان‌های تیم ملی برای ماندن در تراکتور/ حضور در آسیا و نداشتن پیشنهاد خارجی!
سه کاپیتان تیم ملی فوتبال برای تمدید قرارداد با تراکتورسازی شرایط خاصی را در نظر دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تراکتور امسال هم با وجود هزینه‌های میلیاردی و جذب ستاره‌های فوتبال ایران باز هم در کسب قهرمانی لیگ برتر ناکام ماند. مدیران این باشگاه امید زیادی داشتند با حضور بازیکنانی مثل مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه بتوانند طلسم ناکامی در لیگ برتر را بشکنند اما شرایط برای این تیم پرطرفدار تبریزی به گونه‌ای پیش رفت که حالا باید برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی با تیم‌هایی مثل استقلال، فولاد، سپاهان و شهر خودرو رقابت کند. البته تراکتوری‌ها هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند تا بعد از چند سال‌ ناکامی مطلق بتوانند یک قهرمانی کسب کنند اما کار این تیم برای قهرمانی در جام حذفی هم دشوار است.

از طرف دیگر تراکتوری‌ها در پایان فصل با چالش مهم تمدید قرارداد ستاره‌های خود هم رو به رو می شوند. بازیکنانی مثل احسان حاج‌صفی، دژاگه و مسعود شجاعی که 2 سال پیش قراردادی 3 ساله با تراکتور امضا کردند، با اینکه یک فصل از قراردادشان باقی مانده، می‌توانند از این تیم جدا شوند.

ماجرای قرارداد این بازیکنان از این قرار است که آنها طبق بندی که در قراردادشان وجود دارد می‌توانند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی به باشگاه تراکتور رضایت‌نامه خود را بگیرند و لژیونر شوند.

از طرف دیگر سه کاپیتان ملی‌پوش تراکتور برای اینکه سومین فصل حضورشان در تیم تبریزی را هم سپری کنند، شرط کرده‌اند این تیم حتما باید برای فصل آینده سهمیه آسیایی کسب کند چون حضور در مسابقات آسیایی شانس لژیونر شدن آنها را افزایش می‌دهد. براین اساس سومین سال حضور این سه بازیکن در تراکتور کاملا مشروط و براساس توافقاتی است که بین آنها و باشگاه انجام می‌شود.

البته با توجه به سن و سال شجاعی و دژاگه بعید است آنها پیشنهادات خارجی داشته باشند اما این موضوع درباره حاج‌صفی صدق نمی‌کند و او همین حالا هم پیشنهاد باشگاه آریس یونان و یک باشگاه دیگر از این کشور را در جیب دارد و حتی گفته می‌شود استقلال و سپاهان هم درصدد جذب او هستند.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید سرنوشت 3 کاپیتان تیم ملی در پایان فصل چه می‌شود و آیا آنها در جمع تی‌تی‌ها می‌مانند یا پرشورها را ترک می‌کنند؟ 2/5

نظر شما