از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

موسسه بامربی به‌ عنوان شرکت خلاق شناخته شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۴:۲۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۶۶۸۸
موسسه بامربی به‌ عنوان شرکت خلاق شناخته شد
موسسه – بامربی- از استارت آپ‌های مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه علوم ورزشی موفق به کسب عنوان شرکت خلاق شد.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، موسسه توسعه ورزش "بامربی" که از استارت آپ های مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی و فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی می‌باشد، از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری، پس از گذراندن مراحل ارزیابی فنی و علمی، موفق به کسب عنوان شرکت خلاق شد.

شرکت مذکور، شرکتی است که جوهره رشد آن خلاقیت و نوآوری، برای ارائه محصولات و خدمات جدید و مدل‌های نوین کسب‌وکار در سطح بازار هدف می‌باشد. مدل‌های نوین کسب‌وکار، عبارت است از خلق مزیت رقابتی مبتنی بر نوآوری در مدل کسب درآمد، کاهش هزینه‌ها، مدیریت زنجیره تأمین، بازاریابی، متمایزسازی محصولات و سایر فعالیت‌هایی که منجر به ساختارهای جدید در الگوی کسب‌وکار بنگاه می‌شود.

 از مهمترین شاخص‌های الزامی جهت پذیرش شرکت خلاق ظرفیت مربوط به اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این شرکت‌ها در سه حوزه «توسعه بازار محصولات و خدمات، تسهیل فضای کسب‌وکار و پشتیبانی مالی و جذب سرمایه» حمایت می‌کند.

شایان‌ذکر است استارت آپ "بامربی" به‌عنوان مرجع تخصصی مربیان ورزش کشور شناخته می‌شود. این سامانه باهدف تشکیل بانک اطلاعات مربیان و اساتید ورزشی کشور در بستر اینترنت و فضای مجازی، شکل‌گرفته است و هم‌اکنون بالغ‌بر 1000 مربی ورزش در این سامانه عضویت دارند.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با سامانه با مربی می‌توانند به آدرس bamorabi.ir مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز