ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس بود نه چهارمی/ روحیه قهرمانی از زمان برانکو در این تیم نهادینه شد/ توقعات از پرسپولیس بالا رفته است

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۶:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۶۷۴۹
این پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس بود نه چهارمی/ روحیه قهرمانی از زمان برانکو در این تیم نهادینه شد/ توقعات از پرسپولیس بالا رفته است
کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس بر این باور است تقویت تیم در فاز دفاعی و درون دروازه به پرسپولیس کمک می‌کند بتواند پس از قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر، نیم نگاهی به قهرمانی در آسیا داشته باشد.

ابراهیم اسدی، هافبک اسبق پرسپولیس که گل قهرمانی این تیم در اولین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به ثمر رساند، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت گفت: پرسپولیس با پوکر قهرمانی نشان داد در این سال‌ها با شایستگی توانسته قهرمانی‌های متوالی را جشن  بگیرد. حالا و پس از ثبت این افتخارات پی‌درپی به‌طور طبیعی انتظارات از این تیم بالا رفته و حالا همه از پرسپولیس انتظار دارند بتواند در آسیا قهرمان شود.

او افزود: پرسپولیس در حال حاضر به لحاظ تاکتیکی و هماهنگی فنی در سطح خوبی قرار گرفته و از حالا به بعد تیم باید در نقاطی که کمبودهایی را احساس می‌کند، تقویت شود تا با آمادگی فراتر از لیگ برتر خود را برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به  نقاطی که باید برای موفقیت در آسیا تقویت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به جدایی علیرضا بیرانوند، پرسپولیس یک دروازه‌بان دیگر می‌خواهد، ضمن این که در خط دفاع هم باید یکی، دو بازیکن جذب شود چراکه در این فصل هم شاهد بودیم مصدومیت‌هایی که برای مدافعان تیم به وجود آمد و باعث کمبود مهره در این منطقه شد به‌طوری‌که در بعضی از بازی ها کادر فنی مجبور بود از بازیکنان غیر تخصصی در دفاع استفاده کند.

اسدی ادامه داد: برای موفقیت تیم ها مهم‌ترین فاکتور، این است که در وهله اول گل نخورند و بعد به فکر گلزنی باشند. با این تفکر پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا ابتدا خیالش بابت دروازه و ساختار دفاعی‌اش راحت باشد و بعد از آن برای گلزنی تلاش کند. با این روش من فکر می‌کنم این تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رمز موفقیت این تیم با وجود مشکلات و موانع زیادی که بر سر راه تیم و باشگاه بود، تصریح کرد: پرسپولیس فصل را با جدایی شوک‌آور برانکو و تغییرات در کادر فنی آغاز کرد و در کنار این مسائل برخی مشکلات از جمله مشکلات مالی هم می‌توانست مانع موفقیت این تیم شود اما همدلی و داشتن باور توانایی برای تداوم قهرمانی‌ها از یک سو و حفظ اسکلت و شاکله اصلی تیم از سوی دیگر کمک کرد با وجود مشکلات، پرسپولیس با اقتدار چهارمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. به نظر من باور تداوم قهرمانی از زمان برانکو در این تیم به وجود آمد و نهادینه شد و خوشبختانه هنوز هم ادامه دارد.

اسدی در پایان گفت: من اعتقاد دارم این قهرمانی، قهرمانی متوالی پنجم پرسپولیس است نه چهارم. در آن سال که پرسپولیس با تفاضل گل دوم شد هم این تیم قهرمان واقعی لیگ بود. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز